امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41649
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شوشین مرد شماره یک جهان که در نیمه نهایی از ژان ژیک مرد شماره چهار جهان شکست خورد به قدرت این بازیکن در فرانسه اذعان کرد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شوشین که در بعنوان مرد شماره یک جهان در رقابتهای جهانی فرانسه شرکت کرده است پس از باخت برابرژان ژیک دیگر…

    6609357_980x1200_0_365x265

    شوشین مرد شماره یک جهان که در نیمه نهایی از ژان ژیک مرد شماره چهار جهان شکست خورد به قدرت این بازیکن در فرانسه اذعان کرد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شوشین که در بعنوان مرد شماره یک جهان در رقابتهای جهانی فرانسه شرکت کرده است پس از باخت برابرژان ژیک دیگر هموطن خود در نیمه نهایی اعتراف کرد که این بازیکن از قدرت بسیاربالایی برخورد است و در این مسابقات آنقدر قدرتمند ظاهر شد که هیچ حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و من هیچ راهی برای پیروزی برابر او نداشتم.

    شوشین گفت: من دست به هر کاری زدم تا شاید بتوانم برابر این بازیکن به پیروزی برسم اما هر کاری کردم مغلوب قدرت این بازیکن شدم.

    با توجه به مصاحبه ها و اظهار نظرهای مربیان خصوصا لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی چین همه به قهرمانی شوشین در این مسابقات خوشبین بوده و حتی در باره وضعیت ژان ژیک ابراز نگرانی شده بود.

    قبل از شروع مسابقات جهانی در فرانسه بیشتر رسانه ها و افکار عمومی از وضعیت افت شدید ژان ژیک انتقادات گسترده ای شده بود و حتی در مصاحبه ای که پدر این بازیکن با یکی از روزنامه های معتبر چین انجام داده بود از نتایج بد پسرش بشدت انتقاد کرده بود.

    شوشین در این باره گفت: ژان ژیک یک بازیکن انفجاری است وهیچ بازیکنی نمیتواند او را دست کم بگیرد.من اعتراف میکنم که قصد داشتم به فینال این مسابقات رسیده و مدال طلا را کسب نمایم اما ژان ژیک  آنچنان قدرتمند ظاهر شد که تمام آرزوها و آمال را از من گرفت اما من بسیار خوشحال هستم زیرا با تمام وجود سعی خودم را برای پیروزی کردم ولی این دیگر هموطن من بود که به پیروزی رسید. والبته من خوشحالم که هردوفینالیست هموطنان ودوستان من هستند.

    در خاتمه شوشین برای موفقیت هر دو هموطن خود در مسابقه فینال آرزوی موفقیت کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شوشین به قدرت ژان ژیک در پاریس اعتراف کرد!"
    تازه ترین اخبار