امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۸:۲۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41709
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دامان خانواده تنیس روی میز کشور از اینگونه اتهامات خدشه برانگیز پاک می باشد! خبرگزاری فارس طی خبری اعلام کرد که یکی از ملی پوشان پناهنده شد به فرانسه در کنار اعضای تیم ملی تنیس روی میز ایران در پاریس دیده شده ودر ادامه این خبر از شفیعی مربی بدنساز تیم ملی در کنار این…

    دامان خانواده تنیس روی میز کشور از اینگونه اتهامات خدشه برانگیز پاک می باشد!

    خبرگزاری فارس طی خبری اعلام کرد که یکی از ملی پوشان پناهنده شد به فرانسه در کنار اعضای تیم ملی تنیس روی میز ایران در پاریس دیده شده ودر ادامه این خبر از شفیعی مربی بدنساز تیم ملی در کنار این شخص پناهنده شده نام برده شده است.

    اول اینکه آقای شفیعی بعنوان مربی بدنسازی وارد فرانسه نشده است زیرا ایشان علیرغم اعتراضات خانواده تنیس روی میز کشور وتوهین به شخصیتهای علمی وپژوهشی این رشته از طرف فدراسیون تنیس روی میز بعنوان سرپرست کمیته استعدا د یابی این فدراسیون جهت شرکت در کنگره علمی فدراسیون جهانی اعزام گردیده است.

    نقطه حساس و سوال اساسی اینجاست که چرا هیچکس نامی از دیگر ورزشکاران خانواده تنیس روی میز حاضر در فرانسه در این باره نبرده است؟چرا کسی نگفته که مثلا این ورزشکار ملی پوش پناهنده شده با ابراهیم علیدخت یا سیما لیموچی یا مهران احدی یا ندا شهسواری دیده شده است؟

    دیدار و ملاقات این ورزشکار پناهنده شده به دامان غرب با آقای شفیعی که شخصی غیر پینگ پنگی و نا آشنا با این رشته بوده صورت گرفته و متاسفانه هیچکس در این باره پاسخگو نیست!

    مگر کسی در ارتباط با پیمان ابوالحسنی پاسخگو بود؟مگر کسی در باره نابود شدن این رشته پاسخگو بوده است؟

    در هر صورت به نمایندگی مطلق از خانواده شریف تنیس روی میز کشور (بازدیدروزانه بالغ بر ۱۰ هزار صفحه در روز) دامان خانواده شریف تنیس روی میز کشور را از این موضوع مهم مبرا و پاک دانسته و اگر ملاقات یا دیداری هم صورت گرفته است بین یک شخص غیر پینگ پنگی مورد اعتراض از طرف خانواده تنیس روی میز کشور در فرانسه بوده است.

    اصولا کسی که بعنوان ورزشکار ملی ودر زمان اعزام به مسابقات شمشیر بازی  در فرانسه به این کشور منخاصم با جمهوری اسلامی پناهنده شده خائن به ملت وجمهوری اسلامی تلقی شده وهر گونه مراوده و دیدار ولو اینکه سطحی و جزئی بوده باشد تامل برانگیز و شبهه دار است.چرا هیچ یک از خانواده تنیس روی میز کشور دچار این اشتباه راهبردی نشده اند؟

    بزودی اطلاعات بسیار مهمی در این باره آن هم از داخل سالن بزرگ تنیس روی میز فرانسه نه بیرون آن رسانه ای خواهیم نمود.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دامان خانواده تنیس روی میز از این اتهامات پاک است!"
    تازه ترین اخبار