امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41720
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   محمد بایرام پور در جمع ورزشکاران استان گفت: قریب به اتفاق مواقع، عوامل مختلفی باعث احراز قهرمانی ها می شوند.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازروابط عمومی هیئت پینگ پنگ استان تهران محمد بایرام پور در خصوص کسب عنوان برتر عملکرد هیئت پینگ پنگ استان تهران در کشور عنوان…

     

    محمد بایرام پور در جمع ورزشکاران استان گفت: قریب به اتفاق مواقع، عوامل مختلفی باعث احراز قهرمانی ها می شوند.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازروابط عمومی هیئت پینگ پنگ استان تهران محمد بایرام پور در خصوص کسب عنوان برتر عملکرد هیئت پینگ پنگ استان تهران در کشور عنوان کرد: من به نوبه خود از جناب آقای دکتر نژاد فلاح، رئیس فدراسیون و تمامی مربیان، داوران، ورزشکاران، علاقه مندان و خانواده های محترم ورزشکاران که در جهت کسب این مهم زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی می کنم.

     

    بایرام پور خاطر نشان کرد: کسب مقام اولی هیئت پینگ پنگ استان تهران را با توجه به این که این هیئت از رتبه دهمی عملکرد به مقام اولی رسیده است به تنهایی نشان دهنده طی نمودن صحیح تر مسیر پیشرفت هیئت پینگ پنگ استان تهران نیست.

     

    وی ادامه داد: نگاهبانی یا ارتقا سطح اختلاف امتیاز نسبت به هیئت های پینگ پنگ استان های کشور مستلزم شناخت، زدودن و یا کمتر کردن نقاط ضعف و حفظ و تقویت نقاط قوت است.

     

    رییس هیئت تهران گفت: من هنوز فکر می کنم که از پتانسیل های موجود آنطور که باید بهره مند نشده ایم. ان شاء اله با همدلی و مشارکت همه دست اندرکاران پینگ پنگ استان بتوانیم به طور شایسته از استعدادهای موجود در استان استفاده لازم را ببریم.

     

    وی در پایان یاد آور شد: به دست آوردن این موفقیت ها متعلق به همه ماست و امیدوارم در حفظ مقام و بالا بردن کیفیت عملکرد مان در ابعاد مختلف دست به دست یکدیگر دهیم تا ان شاء الله ورزش پینگ پنگ استان بتواند ورزشکاران جهانی و المپیکی را به مردم عزیز کشورمان تقدیم نماید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بایرامپور: یک دست صدا ندارد/ همه عوامل باید دست به دست هم دهند تا عملکرد یک هیئت برترین باشد"
    تازه ترین اخبار