امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲:۴۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41814
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: مرحله دوم این مسابقات روز گذشته (سوم خردادماه) با حضور ۱۰ تنیسور در اهواز برگزار شد.   وی به نفرات برتر اشاره کرد و گفت: ارشیا عنایت‌زاده از آبادان در مکان نخست ایستاد، رضا نوروزاصل…

    b

    عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: مرحله دوم این مسابقات روز گذشته (سوم خردادماه) با حضور ۱۰ تنیسور در اهواز برگزار شد.

     

    وی به نفرات برتر اشاره کرد و گفت: ارشیا عنایت‌زاده از آبادان در مکان نخست ایستاد، رضا نوروزاصل از ماهشهر دوم شد و هیراد نیک‌نام از خرمشهر جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

     

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: سطح مسابقات خوب بود ولی انتظارمان این است که سطح رقابت‌ها بهتر از این شود تا تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کشوری کنیم.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که سال گذشته در رقابت‌های کشوری این رده سنی عنوان دومی را به دست آوردیم، قصد داریم تیمی را ببندیم که امسال هم روی سکو باشد.

     

    بخشنده یادآورشد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌ای که فدراسیون داشته، قرار است که مسابقات کشوری تیرماه در تهران برگزار شود که به همین منظور برنامه‌ریزی ما این است که قبل از اعزام تیم به این رقابت‌ها، اردویی خوب برای تنیسورها برپا کنیم.

     

    وی بیان‌کرد: مرحله سوم مسابقات استانی نیز حداکثر تا سه هفته دیگر برگزار خواهد شد و باتوجه به این‌که بیشتر تنیسورهای شرکت‌کننده از آبادان و خرمشهر هستند، احتمال دارد که این مرحله را در آبادان برگزار کنیم تا هم انگیزه‌ای برای نفرات موجود شود و هم این‌که به جذب علاقه‌مندان به این رشته کمک کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر رقابت‌های تنیس روی میز خردسالان استان شناخته شدند"
    تازه ترین اخبار