امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۵:۳۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41860
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سمینار روسای پینگ پنگ شهرستانهای استان با حضور ۱۴ شهرستان روز جمعه ۳/۳/۹۲ در هتل پارسیان شیراز برگزار گردید.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی ترابی رئیس هیأت استان با ارائه عملکرد هیأت درسال گذشته و تقدیر تشکر از زحمات آقایان محمود رهیده رئیس کمیته داوران ومسابقات ، آقای غلامعلی متحد مدیر…

    ترابی

    ترابی

    سمینار روسای پینگ پنگ شهرستانهای استان با حضور ۱۴ شهرستان روز جمعه ۳/۳/۹۲ در هتل پارسیان شیراز برگزار گردید.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی ترابی رئیس هیأت استان با ارائه عملکرد هیأت درسال گذشته و تقدیر تشکر از زحمات آقایان محمود رهیده رئیس کمیته داوران ومسابقات ، آقای غلامعلی متحد مدیر امور اجرایی هیأت و میعاد مکیف مشاور عالی هیأت به بیان اهداف و چشم انداز ۲ ساله هیأت استان پرداخت و سپس به تشریح وضعیت مالی و بودجه اختصاص گرفته به هیأت از سوی اداره کل ورزش وجوانان پرداخت که به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای هیأت استان نبوده و این هیأت با جذب حامیان مالی و کمکهای مردمی توانسته نتایج درخشانی را در سطح کشور کسب نماید و از هیأتهای شهرستانها خواسته شد که با رایزنیهای مختلف بتوانند هم در جذب منابع مالی موفق عمل نمایند و هم اینکه بتوانند در بعد قهرمانی و همگانی گامهای موثری را بردارند.

     

    پس از صحبتهای مهدی ترابی نوبت به آقایان مصطفی قمری و فریدون رئیسی و خانمها مهناز سلاحی و راضیه دستغیب اعضای هیأت رئیسه رسید که به بیان دیدگاههای خود پرداختند و پس از آنها روسای محترم کمیته ها به بیان برنامه های خود در سال جاری پرداختند. روسای شهرستانها با گلایه از نبود امکانات و منابع مالی و عدم همکاری مناسب بعضی از روسای ورزش وجوانان شهرستان خود خواستار توجه بیشتر به این رشته مفرح و لذت بخش شدند.

    ssssd

     

    در این سمینار برای اولین بار ۷ نفر از نایب رئیسان هیأتها حضور داشتند که این نشان از توجه بیشتر شهرستانها به بانوان دارد. شهرستانهای شرکت کننده در این سمینار عبارت بودند از شیراز-مرودشت –استهبان- نی ریز- کازرون –جهرم –پاسارگاد- سپیدان- داراب- لامرد- مهر- فسا- گراش- لارستان .

     

    نکته قابل توجه عدم حضور هیچ کدام از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بود.

     

    در ضمن تعداد ۱۰۰۰ عدد توپ به شهرستانهای شرکت کننده در سمینار از طرف هیأت استان اختصاص داده شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سمینار روسای پینگ پنگ شهرستانهای استان فارس برگزار شد"
    تازه ترین اخبار