امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲:۴۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: با هدف گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر یک دوره مسابقات پینگ پنگ قهرمانی استان در بخش بانوان برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در این باره  افزود: به مناسبت حماسه آزادی خرمشهر، یک دوره مسابقات پینگ پنگ قهرمانی خراسان شمالی در بخش بانوان…

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: با هدف گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر یک دوره مسابقات پینگ پنگ قهرمانی استان در بخش بانوان برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در این باره  افزود: به مناسبت حماسه آزادی خرمشهر، یک دوره مسابقات پینگ پنگ قهرمانی خراسان شمالی در بخش بانوان و در محل آکادمی تنیس روی میز استان و سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

     

    وی با بیان اینکه در این مسابقات ۳۸ بانوی پینگ پنگ باز استان شرکت کرده بودند، اظهار داشت: رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، آزاد و بازیکنان برتر خراسان شمالی و به دو صورت دوره ای و حذفی برگزار شد.

     

    نکویی عنوان کرد: در پایان مسابقات در رده سنی نونهالان الناز تاتار به مقام قهرمانی رسید، هستی سیاح در جایگاه دوم قرار گرفت و زهرا یزدانی و فائزه مجرد نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

     

    وی اضافه کرد: در رقابت های بخش آزاد که در محل سالن تنیس روی میز مجموعه علیدخت برگزار شد، محبوبه حری در مکان نخست ایستاد، هانیه براتی به مقام دومی دست یافت و مریم صانعی و پریسا اسماعیلی مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

     

    به گفته نکویی در رقابت های بخش بازیکنان برتر استان هم که در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه شهید علیدخت برگزار شد، مریم وحید به مقام قهرمانی رسید، رویا فیاض در رده دوم ایستاد و زهرا مرادیان نیز به مقام سومی بسنده کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان خراسان شمالی برگزار شد"
    تازه ترین اخبار