امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۵:۲۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41912
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین مرحله رقابت‌‌های قهرمانی تنیس‌روی‌میز نونهالان خوزستان برگزار خواهد شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: این مسابقات از روز پنجشنبه(نهم خردادماه) به مدت دو روز در سالن تنیس‌روی‌میز مجموعه ورزشی تختی اهواز انجام می‌شود. وی بیان‌کرد: تنیسورهای استان در مرحله اول و دوم به ترتیب به…

    دومین مرحله رقابت‌‌های قهرمانی تنیس‌روی‌میز نونهالان خوزستان برگزار خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: این مسابقات از روز پنجشنبه(نهم خردادماه) به مدت دو روز در سالن تنیس‌روی‌میز مجموعه ورزشی تختی اهواز انجام می‌شود.

    وی بیان‌کرد: تنیسورهای استان در مرحله اول و دوم به ترتیب به صورت دوره‌ای و حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند؛ سپس نفرات راه‌یافته به مرحله سوم به صورت دوره‌ای با یکدیگر بازی می‌کنند.

    دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با بیان این‌که در دور اول این مسابقات نزدیک به ۴۵ نفر شرکت‌ کرده بودند، گفت: پیش‌بینی می‌کنم در این مرحله بیش از ۶۰ تنیسور از سراسر استان با یکدیگر رقابت کنند.

    وی خاطرنشان‌کرد: عملکرد نونهالان استان نسبت به سال گذشته باتوجه به تبلیغاتی که داشته‌ایم، بهتر شده است. چند سال است که نونهالان خوزستانی در رقابت‌های کشوری روی سکو نرفته‌اند ولی امیدواریم که امسال بتوانند صاحب مقام شوند.

    بخشنده در پایان یادآورشد: مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی استان پایان خردادماه برگزار خواهد شد که پس از انجام سه مرحله این مسابقات، نفرات تیم استان جهت شرکت در رقابت‌های کشوری مشخص می‌شوند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیسورهای نونهالان خوزستانی به مصاف یکدیگر می‌روند"
    تازه ترین اخبار