امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۵:۳۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41937
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بالاخره محمد زارع پور از فدراسیون تنیس روی میز رفت و جای خود را به شخص دیگری داد! زارع پور نزدیک به سه سال سکان هدایت این فدراسیون را برعهده داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، طبق اخبار موثق  از منابع  مطمئن  محمد زارع پور از مسئولیت فدراسیون تنیس روی میز کنار رفته …

    بالاخره محمد زارع پور از فدراسیون تنیس روی میز رفت و جای خود را به شخص دیگری داد!

    زارع پور نزدیک به سه سال سکان هدایت این فدراسیون را برعهده داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، طبق اخبار موثق  از منابع  مطمئن  محمد زارع پور از مسئولیت فدراسیون تنیس روی میز کنار رفته  ومحمد عباسی وزیر ورزش و جوانان جایگزین او را نیز مشخص کرده است.!!!

    این اتفاقات در تاریخ ۶ خرداد ودر محل وزارت ورزش و جوانان رخ داده است.همچنین این موضوع دیروز از زبان جناب رئیس در فدراسیون  تنیس روی میز علنی شده است.

    طبق اخبار واصله  جایگزین محمد زارع پور نیز مشخص شده است….!

    در طی این سه سال مدیریت محمد زارع پور برفدراسیون تنیس روی میزعرصه این رشته دستخوش اتفاقات وفراز و نشیبهای فراوانی از قبیل اعتراضات بی سابقه و اعتصابات و تنشهای فراوانی قرارگرفت.

    با توجه به اینکه تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز حدود یک سال دیگر باقی مانده است؛ به نظر می رسد که سرپرست بعدی  جهت برگزاری زودهنگام انتخابات این فدراسیون مسئولیت پذیرفته تا سکان هدایت فدراسیون  تخصصی تنیس روی میز را به بهترین شخص واگذار نماید.

    همانگونه که افکار عمومی اطلاع دارند از چند روز گذشته با توجه به اتفاقات جاری در این رشته ذهن افکار عمومی را آماده این تغییر کرده بودیم .

    گفتنی است محمد زارع پور امروز وسایل شخصی خود را از فدراسیون تنیس روی میز جمع آوری نموده است.

    طبق آخرین اخبار مراسم تودیع ومعارفه در این فدراسیون در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

    تاخیر در این کار بدلیل سفر دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و دکتر سجادی معاونت قهرمانی ایشان به آلمان اعلام شده است.

    خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون تنیس روی میز تغییر کرد!"
    1. حسین مرادی گفت:

      سلام
      آقای علوی خواهشمند است تکلیف ما را روشن کنید شما میگویید آقای زارع پور عوض شدن اما سخنگوی فدراسیون نامه رسمی داده به خبرگزاری فارس که چنین چیزی دروغ محض است !ممنون می شوم در این باره اطلاع رسانی بفرمایید
      ممنون
      منتظریم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای حسین مرادی
        با سلام
        احتراما،همانگونه که تمام افکار عمومی استحضار دارند در طی این چند سالی که از شروع بکار ما گذشته است آیا تاکنون از این سایت حرف یا اطلاع دروغ شنیده اید؟
        تاکنون هرچه ما عتوان کرده ایم همان شده وعینا اتفاق افتاده است.
        اینکه سخنگوی یک فدراسیون به یک سایت معتبر کشور اعلام میکند چنین چیزی صحت نداشته و ندارد دقیقا آن چیزی بود که مد نظر ما بود وخوشبختانه اتفاق افتاد!
        چرا این خبر تکذیبیه در سایت فدراسیون منتشر نشده است؟؟؟طبق مقررات هرگونه تکذیبیه باید در سایت مبداء منتشر گردد.
        اما شما و افکار محترم عمومی را دعوت میکنم خویش تن داری خود را حفظ نمایند تا انشاالله مشخص شود چه کسی همیشه راست گفته و چه کسی اهل دروغ و زیرآب زنی برعلیه خانواده شریف این رشته بوده است.
        لطفا این مطلب ما و مطلب ارسال شده به سایت فارس را که خبر ما را تکذیب کرده است به یاد داشته باشید تا ساعات و روزهای آینده!(تاروسیه گردد هرکس که در او غش باشد)
        تازه ما که در باره رفتن وتغییرات اطلاع رسانی کرده ایم نه کسی را تایید کرده و نه خدای نکرده نفی کرده ایم.
        در هر صورت عین تصویر خبر ارسال شده به فارس و خبر ما را عکس برداری کرده وکمی صبور باشید فقط قصد ما از این خبر اطلاع رسانی بود.
        برای اطلاع بیشتر در این باره به شما و بقیه رسانه ها پیشنهاد میگردد که از افراد حاضر در فدراسیون در این باره سوال نموده تا واقعیت مشخص گردد!
        نقش صوفی نه همه صافی بی غش باشد, ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد !
        باتشکر

    2. کارمند فدراسیون گفت:

      سلام
      لطفا این خبر را خوب بخوانید
      اونها اعلام کردن که رییس فدراسیون استعفا نکرده است!
      این یعنی که حتما به رییس فشار آوردند که استعفا کند اما قبول نکرده
      و با این کار می خواهد اعلام کند که اگر می خواهید من را برکنار کنید
      من استعفا نمی کنم
      در غیر این صورت اگر سرپرست جدید معرفی نشده بود و از زارع پور خواسته نشده بود که استعفا کنه، چه دلیلی داشت که این مصاحبه رو بکنن؟

    3. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      احتراما، به نظرم رسید خدمت افکار محترم عمومی ذکر یک اتفاق تاریخی و واقعی را البته بدون تشبیه وصرفا در ارتباط با دروغ و دروغگویی که مطمئنا عمل بسیار زشت و ناشایستی می باشد تقدیم حضور نمایم:
      در زمانی که نیروهای اشغالگر امریکایی به کشور عراق حمله نظامی کرده بودند بدلیل ظلمها و بی عدلاتی رژیم سفاک صدام حسین هیچ پشتوانه و پایگاهی برای او باقی نمانده بود و نیروهای اشغالگر یکی پس از دیگری شهرهای عراق را فتح کرده ووارد بغداد شده بودند.در این بین نقش سخنگوی این رژیم جالب توجه و بعنوان یک طنز ماندگار تاریخی ثبت گردیده است.سخنگوی این رژیم به نام سعید الصحاف هر ساعت در تلویزیون عراق ظاهر شده و اعلام میکرد شهر درامان و امان است واصلا خبری از نیروهای اشغالگر نیست.
      این ماجرا تاز مانی ادامه داشت تا اینکه نیروهای اشغالگر تمام بغداد و حتی کاخهای صدام را فتح کرده ویک دفعه افکار عمومی متوجه شدند که سعید الصحاف غیب شده و ناپدید شده است!
      از این رو سعید الصحاف بعنوان دروغگو ترین شخص در تاریخ معاصر لقب گرفته و ماندگار شده است.
      انشاالله که هیچ مسلمانی به درد این بیچاره گرفتار نگردد.
      باتشکر

    4. فرشید کم آزار گفت:

      با سلام وعرض ادب سید بزرگوار لطفا نام این جناب کارمند را در ذهن داشته باش تا بعدا ببینیم غیب میشه یا نه آن وقت قیافه اش خنده دار است با تشکر


    تازه ترین اخبار