امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۳:۳۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42052
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       بعد از انتشار خبر تغییر در راس فدراسیون تنیس روی میز کشور اتفاقات وعکس العملهای متفاوتی در سطح این عرصه ورزشی اتفاق افتاد.   به نظر می رسد یکی ازموضع گیریهای اشتباهی که از آن میتوان بعنوان تیر خلاصی بر یک پایان آرام که قصد داشته ظاهر محترمانه یک تغییر رارعایت نماید…

    the_end

     

     

     

    بعد از انتشار خبر تغییر در راس فدراسیون تنیس روی میز کشور اتفاقات وعکس العملهای متفاوتی در سطح این عرصه ورزشی اتفاق افتاد.

     

    به نظر می رسد یکی ازموضع گیریهای اشتباهی که از آن میتوان بعنوان تیر خلاصی بر یک پایان آرام که قصد داشته ظاهر محترمانه یک تغییر رارعایت نماید نام برد!

     

    وقتی یک سیستم بصورت بسیار ناشیانه در قبال تصمیم نیروی بالادستی همانند وزیر برای تغییر بصورت منفعلانه در این رسانه و آن رسانه نامه پراکنی کرده و یا تکذیبیه می دهد ودر آن اعلام میکند که قصد کناره گیری نداشته و استعفا نخواهد داد خصوصا در شرایطی که این سیستم بخوبی اطلاع داشته جناب وزیر و آقای سجادی در داخل کشور حضور ندارند وضعیت را برای آن مدیر که قرار است بزودی تغییر پیدا کند؛ بغرنج و در بدترین شرایط  ممکن قرار خواهد داد.

     

    به نظر می رسد که این نامه پراکنیها بسیار ناشیانه ومنفعلانه  صورت گرفته و اگر قرار بوده این فرایند تغییر، بصورت آرام و محترمانه صورت پذیرد مطمئنا شاید همین عملکرد غلط جای خود را از استعفا به عزل  تغییردهد!

     

     

    از این بدتر آن که اگر این جابجایی صورت پذیرد مطمئنا نام آن استعفا نبوده است واگر استعفایی هم در کار بوده باشد  وجهه خوبی برای شخص مستعفی که قبل اعلام کرده اصلا قصد استعفا نداشته ، باقی نخواهد گذاشت!

     

                                                                                                                                        مدیر سایت:سید منصور علوی

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیم نگاهی بر فرایندیک پایان!"
    1. سيد حسن گفت:

      با عرض سلام و تشکر خدمت همه ی عزیزان و زحمتکشان که در مورد اتفاقات تنیس روی میز کشور حقایق رو دنبال و پیگیری میکنند
      هفتاد درصد فعالیت سایت حدود چند هفته ای هست که به اتفاقات فدراسیون مربوط میشه و از بحث برنامه ریزی و آموزش و نکته ها و تمامی مطالب در مورد تنیس روی میز کمتر مطلب و نظریه و تجربیاتی بیان شده با تشکر از شما که به فکر پیشرفت هر چه بیشتر این ورزش در تمام ابعاد هستید. سجادی

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیزی که از نام بردن اسم شما معذوریم
      با سلام
      احتراما،خواهشمند است توجه داشته باشید که ما اجازه نخواهیم داد تحت هر شرایطی در این سایت ویا به نام ما ودر هر زمان به افرادی در فدراسیون فعلی حتی اگر مخالف آنان بوده باشیم کمترین اساعه ادبی بشود!
      اختلافات ما به این اشخاص چه نیمچه پینگ پنگی و چه غیر پینگ پنگیها و چه منفعت طلبها اختلافات نظری و کارشناسی بوده وهرگز به خود اجازه نخواهیم داد که به شخصیت آنان در این سایت کمترین اساعه ادبی منتشر گردد.
      تاکنون چند بار از طریق بنده و حتی دیگر دوستان دلسوز به این رشته به حضرتعالی در باره اینگونه نوشتار و ادبیات هشدار داده شده است وحتی چند بار به شما توصیه شده که بهتر است عقاید و دیدگاههای خاص خود را با راه اندازی یک سایت شخصی در آنجا منتشر بفرمایید اما متاسفانه گویا گوش شنوایی نبوده است!
      حتی در زمانی که محمد زارع پور بصورت علنی به ما در یکی از رسانه ها بصورت مشخص وقابل پیگیری توهین نمود ما نه تنها عکس العملی نشان ندادیم بلکه سعی کردیم وارد این چنین جریانات غیر اخلاقی و بدور از فرهنگ ورزشی نشویم!مرام ومعرفت و مردی و مردانگی خصلت ورزشکاران است!
      لذا شما و دیگر دوستان همفکرتان را دعوت میکنم به تاسیس یک سایت !
      الان که مدیریت فدراسیون و کادر غیر پینگ پنگی همراه و بسیاری دیگر از افراد همراه ایشان رفتنی هستند نخواهیم گذاشت یک عده با سواستفاده از موقعیت موج سواری کرده و به مدیریت فعلی ورفتنی فدراسیون که این روزها شرایط مناسب روحی ندارند جفا گردد!
      باتشکر


    تازه ترین اخبار