امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۶:۱۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42170
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان:از نوشاد عالمیان حمایت کنیم! الحق و الانصاف نوشاد عالمیان از آن دست ورزشکارانی است که در عین قهرمانی روحیه تواضع و پهلوانی عجیبی دارد با او که هم کلام شوی آنوقت است متوجه عرق زیادش به ایران اسلامی خواهی شد.این نابغه تنیس روی میز که اخیرا در مسابقات…

    مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان:از نوشاد عالمیان حمایت کنیم!

    الحق و الانصاف نوشاد عالمیان از آن دست ورزشکارانی است که در عین قهرمانی روحیه تواضع و پهلوانی عجیبی دارد با او که هم کلام شوی آنوقت است متوجه عرق زیادش به ایران اسلامی خواهی شد.این نابغه تنیس روی میز که اخیرا در مسابقات جهانی بار دیگر شایستگی خود را به منصه ظهور رسانده این روزها از دغدغه بزرگ خود می گوید.

     

    نوشاد می گوید:من همیشه سعی کردم با تمام وجود برای کشورم بجنگم و افتخار کسب کنم . بارها در مسابقات جهانی پرچم کشورمان را در مقابل چشمان دنیا به بالا برده انم اما متاسفانه در زمینه سربازی و معافیت من هیچ همکاری صورت نگرفته است.من از این موضوع بسیار ناراضی هستم و به قدری فکر و ذهنم را مشغول کرده است که نمی توانم تمرین کنم.

     

    نکته جالب این قضیه آنجاست که علیرغم پیشنهادهای وسوسه کننده کشورهای خارجی او حاضر نیست ایران را ترک کند.نوشاد تمام خواسته خود را همکاری مسئولین برای انجام معافیت وی از سربازی میداند.

     

    البته این مساله آنقدر حاد نیست که نتوان برای آن کاری کرد.احمد سعادتمند مدیر کل ورزش و جوانان مازندران که نشان داد همت بلندی در پیگیری مسائل ورزش و ورزشکاران استان دارد حتما پای کار خواهد آمد و دغدغه این ورزشکار با اخلاق مازندران را حل خواهد کرد.از این رو منتظر می مانیم تا سعادتمند خبر خوش خود در این مورد را از همین طریق به اطلاع ورزشکاران استان و بالاخص قهرمان خوش اخلاقمان نوشاد عالمیان برساند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسئولین پای کار بیایند؛از نوشاد عالمیان حمایت کنیم!"
    1. علی کوشازاده گفت:

      سلام اقای نوشاد عالمیان اینقدر برای همه عزیز هستند که تمام کسانی که ایشون رو میشناسند حاضرند با دل و جون کاری برای این ورزشکار عزیز و خوش اخلاق انجام بدهند.اقای علوی صمیمانه از شما تشکر میکنم که اینقدر با سخاوت سعی در حل مشکلات ورزشکاران عزیزه این رشته مفرح و دوست داشتنی دارید.اجرتان با خدا

    2. رضا قدردان گفت:

      سلام اقای علوی لطفا لینک حمایت از نوشاد عالمیان رو راه اندازی کنید.ما باید به نوشاد کمک کنیم.

    3. علي بخشي گفت:

      جناب اقای علوی لطفا برای حمایت از نوشاد عالمیان کاری انجام بدهید

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب بخشی!
        با سلام
        احتراما، همانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم در این ارتباط باید حتما نوشاد یا خانواده محترم ایشان از ما درخواست نمایند زیرا ممکن است این کار بدون اجازه و میل آنان باشد.
        با تشکر

    4. فرهاد خدائي گفت:

      سلام منصور جان خواهش می کنم هر کاری میتوانی و در توانت است برای حل این مشکل انجام بده .زیرا یقین دارم یکی از دغدغه های جامغه پینگ پنگ کشورمان است . با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و نوشاد عزیز.
      با تشکر فراوان


    تازه ترین اخبار