امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۸:۲۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42192
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آنچه مسلم است عدم ماندگاری مدیران در یک سیستم بصورت دائم و همیشگی است وبالاخره یک زمانی هرمدیری می بایست جای خود را به شخص دیگری بدهد. مناصب و مسئولیتها در هر کشوری نه تنها ماندگار نیست بلکه همین تغییر و تحولات است که هر سیستم یا سازمان را به سمت تعالی سوق داده و…

    مرحوم زنده یاد دکتر آرمند؛نماد ماندگاری در تنیس روی میز ومدیریت کشور

    آنچه مسلم است عدم ماندگاری مدیران در یک سیستم بصورت دائم و همیشگی است وبالاخره یک زمانی هرمدیری می بایست جای خود را به شخص دیگری بدهد.

    مناصب و مسئولیتها در هر کشوری نه تنها ماندگار نیست بلکه همین تغییر و تحولات است که هر سیستم یا سازمان را به سمت تعالی سوق داده و می دهد.

    مدیران ومسئولین می آیند و می روند  و همواره دستخوش تغییر قرار می گیرند وتنها چیزی که از آنان باقی می ماند عملکرد این مدیران می باشد.

    تاکنون خیلی از مدیران در حوزه ورزش وخصوصا در فدراسیون تنیس روی میز آمده و بعد از مدتی رفته اند از مرحوم زند ه یاد دکتر آرمند گرفته تا مجد آرا و مهندس شهنازی وبالاخره زارع پور!

    سوال این است که با توجه به عملکردهای این افراد (نه توجه کردن به نامه پراکنیها و آمار خارج از واقعیت وصرفا تبلیغانی ) آیا در این زمان که آقای زارع پور بزودی وتا ساعات آینده از فدراسیون تنیس روی میز خواهد رفت ! افکار عمومی و خانواده تنیس روی میز از این رفتن یا تغییر خوشحال خواهند شد یا ناراحت؟

    براستی چند درصد از خانواده تنیس روی میز کشور از این تغییر خوشحال شده و چند درصد ناراحت و نگران؟

    چه کسانی از این تغییر خوشحال و چه اشخاصی ناراحت خواهند شد؟

    خوشا بحال مدیری که در هنگامه رفتن از محل ماموریتش تمام زیر مجموعه و اهالی آن حوزه با اشک و بغض وعشق ورزی او را بدرقه نموده و بدا بحال مدیرانی که علاوه بر خوشحالی زیرمجموعه از رفتنشان، نفرین خانواده ها را در پشت سر خود داشته واز همه مهمتر برخی افراد برای رفتن آن مدیر نذر کرده باشند وقول سور ومهمانی داده باشند!

    انشاالله که در جامعه ورزشی ما این چنین مدیرانی وجود نداشته باشد!

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوشا بحال مدیرانی که برای همیشه ماندگارند!"
    1. سلام و احترام

      با تشکر از شما آقای علوی عزیز

      نیت و هدف مهم است ! باید دید هدف اشخاصی که بر منصب ریاست می نشینند چیست؟ باید دید تا به پست و مقامی میرسند به زیردستان خود بی اعتنایی میکنند یا خیر؟ باید دید آیا از جیب خودشان میزنند تا آن رشته ورزشی پیشرفت کند یا خیر؟ آیا…

      با امید روزی که جامعه تنیس روی میز ما گلستان شود و همه برای پیشرفت این رشته تلاش کنند بدون چشم داشت مالی ومنفعتی !

    2. پرویز جلالی گفت:

      پیغمبر اکرم (ص) میفرماید.
      شاخه درختی در راه بود ومردم را آزار میداد مردی آن را درو کرد و بهشتی شد. خدمت به خلق از بزرگترین خدمتهاست و پاداشی بسیار دارد .
      به روح پرفتوح استاد آرمند صلوات

    3. امین طهماسبی گفت:

      با سلام خدمت آقای علوی امیدوارم افتادگی و خاکی بودن مدیری دانا و توانمند مثل مرحوم آرمند الگوی باشد برای بقیه مدیران.خداوند رحمتش کند


    تازه ترین اخبار