امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۷:۵۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42245
    ارسال خبر چاپ خبر
  • چراسرنوشت محمد زارع پور به یک غیر پینگ پنگی مشمول گره خورده است! آیا واقعا ریاست و عشق به صندلی برای مدیران کشور آنقدر مهم است که برای یک روز ماندگاری بیشتر بر این چنین منصب هایی دست به هرکاری بزند؟ افکار محترم عمومی و تا آنجا که خبر دارم نیروهای بالادستی در وزارت ورزش…

    xckol9rjk05dgeap4khr

    چراسرنوشت محمد زارع پور به یک غیر پینگ پنگی مشمول گره خورده است!

    آیا واقعا ریاست و عشق به صندلی برای مدیران کشور آنقدر مهم است که برای یک روز ماندگاری بیشتر بر این چنین منصب هایی دست به هرکاری بزند؟

    افکار محترم عمومی و تا آنجا که خبر دارم نیروهای بالادستی در وزارت ورزش و جوانان بخوبی اطلاع دارند که در روزهای گذشته خبرهای مهم سایت فدراسیون تنیس روی میز در چه جهتی خبررسانی کرده است!

    اولین خبری که بلافاصله بعد از انتشار برکناری رئیس فدراسیون در بالای سایت فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفت شکست امریکا برابر ایران بود!

    خبربعدی حضور در مرقد حضرت اما م خمینی (ره) و جالب ترین و در نهایت مضحک ترین خبر که در حال حاضر بعنوان اولین خبر در سایت فدراسیون قرار گرفته ،خبر تشکر رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز از محمد زارع پور است !

    این احتمال وجود دارد که چنانچه تا ساعات آینده ماجرای قایم باشک بازی(بزودی در این باره مطلب مهمی منتشر خواهیم کرد) جناب رئیس در برابر وزارت ورزش و جوانان به پایان نرسد از فدراسیون تنیس روی میز سوریه یک پیام تشکر آمیز جهت کمک های بلاعوض فدراسیون ایران نیز در این سایت منتشر گردد!

    البته شایعاتی مبنی بر در راه بودن پیام تشکر پاپ جدید برای فدراسیون ایران نیز به گوش رسیده و از همه مهمتر گویا قرار است سازمان ملل هم این تغییرات در فدراسیون تنیس روی میز را در ایران  قویا محکوم نماید!

    واما در باره پیام تشکر شرارا از رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران آن هم در این زمان:

    در پیامی که متن اصلی و تاریخ دقیق آن هرگز مشخص نشده است آدام شرارا بخاطر شرکت ۵ نفر از فدراسیون ایران که به عضویت کمیته های فدراسیون جهانی درآمده اند تشکر کرده است!

    اول اینکه یکی از بالاترین اختلافات و فجایع در این برهه معرفی نفرات غیر پینگ پنگی به فدراسیون جهانی از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران است که تازه جرقه های آن زده شده و مطمئنا به جاهای  باریک کشیده خواهد شد!

    یکی از این پنج نفر خانم روانشاس تیمهای ملی است که غیر پینگ پنگی محسوب شده ودیگری بدنساز این فدراسیون بوده که باز هم هیچ ربطی به این رشته نداشته وندارد!(احتمال اینکه درحوزه تخصصی خود برجسته باشند وجود دارد)!

    متاسفانه اینگونه خبرپراکنیهای ناشیانه نه تنها اوضاع را بهبود نخواهد بخشید بلکه تیر خلاصی بر تسریع یک پایان خواهد بود!

     

    به نظر می رسد که تشکر آدام شرارا برای نابودی تنیس روی میز کشور وحذف پینگ پنگیها و بکار گیری غیر متخصصهای غیر پینگ پنگی بوده باشد!

    از وزیر محترم ورزش و جوانان و جناب آقای دکتر سجادی تقاضا داریم تا نامه های تشکر بعدی از سوریه و پاپ و سازمان ملل به فدراسیون تنیس روی میز ایران ارسال نشده تکلیف این رشته راهرچه زودتر مشخص نمایند!!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پشت پرده تشکر (شرارا )از رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران"
    تازه ترین اخبار