امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۹:۵۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42280
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استان خوزستان از قدیم الایام ودرعین حال یکی از قطب های تغییر ناپذیر تنیس روی میز کشور محسوب می شده است. نباید این اصل را فراموش کنیم که تنیس روی میز؛ این رشته بسیار جذاب و دوست داشتنی از استان قهرمان پرور وزرخیز خوزستان به کشور عزیزمان ایران وارد گردیده است! به گزارش پایگاه تخصصی…

    نونهالان خوزستان

    استان خوزستان از قدیم الایام ودرعین حال یکی از قطب های تغییر ناپذیر تنیس روی میز کشور محسوب می شده است.

    نباید این اصل را فراموش کنیم که تنیس روی میز؛ این رشته بسیار جذاب و دوست داشتنی از استان قهرمان پرور وزرخیز خوزستان به کشور عزیزمان ایران وارد گردیده است!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با بررسی آخرین نتایج بدست آمده از رقابتهای نونهالان پسر استان خوزستان از الان میتوان نوید ودرعین حال استمرار قهرمانی را برای این استان قهرمان پرور پیش بینی نمود.

    در آخرین رده بندی انتخابی نونهالان استان خوزستان نفرات اول تا سوم این مسابقات که بدنه اصلی این تیم را در مسابقات کشوری تشکیل میدهند؛ چپ دست بوده و علاوه براین هر سه نفر این بازیکنان فرزندان قهرمانان و پینگ پنگ بازان سابق وپیشکسوت این رشته می باشند.

    ابراهیم علیپور نفراول این مسابقات فرزند حسین علیپور بازیکن و مربی ارزنده و زحمت کش خرمشهری بوده که از او میتوان بعنوان یکی از موفق ترین ونتیجه دار ترین مربیان استان خوزستان آن هم با توجه به امکانات حداقلی خرمشهر نام برد.

    علیرضا بابادیوند که بعنوان نفر دوم این مسابقات مطرح می باشد دومین چپ دست خوزستانی محسوب می شود که تحت امر پدر یعنی مهرداد بابادی وند و برخی مربیان باشگاه فعال مناطق خیز در حال رشد و موفقیت می باشد.

    اشکان ادهمی که بعنوان نفر سوم نونهالان خوزستان انتخاب شده است سومین چپ دست موفق و رو به رشد این استان می باشد که توسط صادق ادهمی بعنوان پدر و مربی در حال رسیدن به نقطه مطلوب می باشد.صادق ادهمی از بازیکنان ومربیان ارزنده استان خوزستان بوده که در امر مربیگری موفق عمل کرده است .

    اگر وضعیت رقابتی و رسیدگی به این قهرمانان با شرایط مطلوب فعلی در حرکت باشد مطمئنا میتوان از حالا این بازیکنان نونهال را ملی پوشان و قهرمانان آینده دار این رشته قلمداد نمود.

    مطمئنا بادارا بودن پتانسیلهایی همچون قهرمان بودن پدران این بازیکنان که در حال حاضر بعنوان مربیان این نونهالان نقش اساسی بازی می کنند و پشتیبانی آنان واز همه مهمتر چپ دست بودن آنان که در این رشته نقش مهم وموفق تری داشته و دارد میتوان آینده ای درخشان را برای استان قهرمان پرور خوزستان ترسیم کرد.

    ظهور و حضور این چپ دستان قهرمان میتواند ادامه دهنده دیگر قهرمانان ملی پوش چپ دست استثنایی خوزستانی از قبیل شاهین شکیبا و  و اکبر بهمنی از دوره های قبل و افشین نوروزی وسیده زهرا علوی که همچنان در حال افتخار آفرینی برای این استان می باشد تلقی گردد.

    به امید موفقیت

    مدیر سایت سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نسل جدید قهرمانان چپ دست خوزستان در راه است!"
    1. شهین بابادی وند گفت:

      با سلام علی رضا جان کسب مقام دوم نونهالان استان را به پسر گلم و خانواده تبریک میگویم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی.ش.بابادیوند

    2. ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻭ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﺑﺨﯿﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻧﻬﺎﻻﻥ ﻋﺰﯾﺰ
      ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ ﺁﻗﺎﯼ ﺑﻬﻤﻨﯽ ﺷﺪ ، ﺧﺪﺍ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺣﻔﻈﺸﺎﻥ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﻮﺩﺏ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﯿﻞ ﺯﯾﺒﺎﯾﺸﺎﻥ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺍﻟﮕﻮﯼ ﻧﺴﻞ ﻫﺎﯼ ~ﺍﯾﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ !

    3. سیروس گفت:

      آقا علیرضا کسب مقام دوم نونهالان استان خوزستان را به شما تبریک عرض میکنم امیدوارم که در سایه راهنماهی های پدر مقام های بالاتری را کسب نمایید


    تازه ترین اخبار