امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42335
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از آمادگی آینده سازان تنیس قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امسال میزبان رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور هستیم، اظهار داشت: با…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از آمادگی آینده سازان تنیس قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امسال میزبان رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور هستیم، اظهار داشت: با موافقت فدراسیون تنیس روی میز رقابت های قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در تابستان سال جاری در قم به انجام خواهد رسید.

     

    وی ادامه داد: بعد از کسب تجربه در دو دوره برگزاری رقابت های تنیس روی میز خردسالان و نونهالان کشور در سه چهار سال اخیر، امسال نیز رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور به میزبانی هیئت تنیس روی میز قم برگزار می‌شود.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم با بیان اینکه تنیس بازان قمی برای حضور در این رقابت ها از بین استعدادهای ناب پینگ پنگ قم شناسایی می شوند، افزود: آخرین بار دو سال قبل رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی رده سنی نونهالان کشور را در قم میزبانی کردیم و این تجربه بسیار گران‌بها و به منظور تداوم آن بسیار مفید بود و امیدواریم این میزبانی با موفقیت نمایندگان قم نیز همراه باشد.

     

    وی در ادامه از برنامه ریزی هیئت تنیس روی میز قم برای برگزاری منظم و مرتب رقابت های استانی به منظور ایجاد انگیزه رقابتی بین پینگ پنگ بازان رده های سنی مختلف خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این امسال می خواهیم در مسابقات لیگ های تنیس روی میز باشگاه‌های کشور نیز نمایندگان خوبی داشته باشیم.

     

    عموئیان با بیان اینکه حضور در پیکارهای لیگ تنیس روی میز کشور در رده های سنی مختلف برای تنیس روی میز قم فواید بسیاری به دنبال داشته، تاکید کرد: امسال نیز این مهم در هیئت قم با جدیت مد نظر است و انشاءالله اگر از نظر مالی با محدودیتی مواجه نشویم قصد داریم هیچ یک از رقابت‌های مهم تنیس روی میز کشور در سال جاری را از دست ندهیم.

     

    وی عنوان داشت: قطعا اگر قصد شرکت در هر رقابت لیگ یا قهرمانی کشور را داشته باشیم، نگاه ما این است که با برنامه‌ریزی اصولی در مسابقات حضور یابیم و برای کسب عنوان های برتر تلاش کنیم نه اینکه خدای ناکرده زنگ تفریح حریفان باشیم.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم تاکید کرد: خوب می دانیم که حضور در مسابقات لیگ باشگاه های به نفع تنیس روی میز استان قم است، زیرا می توانیم به خوبی ظرفیت غنی نیروهای بومی را بیشتر و بهتر نشان به سطح اول تنیس روی میز کشور نشان بدهیم.

     

    وی اظهار داشت: در ورزش تنیس روی میز استان قم، در حال حاضر توانمندی و ظرفیت بسیار قابل توجهی وجود دارد و چند سالی است که در لیگ باشگاه‌های کشور حضور داشته‌ایم و امسال نیز این حضور تداوم خواهد داشت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عموئیان:آینده سازان تنیس قم آماده حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور هستند"
    تازه ترین اخبار