امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۰۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42388
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مربی تیم تنیس روی میز فولاد ماهان گفت: حضور باشگاه فولاد ماهان برای اولین بار در لیگ بانوان اعتبار لیگ را بالا برد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فاطمه رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص به تعویق افتادن چند باره دو هفته پایانی لیگ بانوان تنیس…

    DSC00932

     

     

    مربی تیم تنیس روی میز فولاد ماهان گفت: حضور باشگاه فولاد ماهان برای اولین بار در لیگ بانوان اعتبار لیگ را بالا برد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فاطمه رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص به تعویق افتادن چند باره دو هفته پایانی لیگ بانوان تنیس روی میز اظهار داشت : بدون شک نظم داشتن در هر کاری باعث بهبود عملکرد آن می شود اگر لیگ بانوان امسال هم منظم تر برگزار می شد و می توانستیم بازی های لیگ را هر چه زودتر تمام کنیم باشگاه ها برای سال آینده بهتر از ما حمایت می کردند.

     

     

    وی توضیح داد: لیگ امسال با توجه به شرایط فدراسیون و تقویم مسابقات مثل حضور بانوان در اردوی مجارستان، شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و .. با نظم کمتری پیش رفت در حالی که اگر می توانستیم مسابقات را هر چه زودتر به پایان برسانیم ، باشگاهها برای سال بعد و تیم دادن در لیگ برنامه ریزی می کردند این بی نظمی باعث می شود تا اسپانسر ها کم شوند.

     

    رجبی درباره مسابقات لیگ امسال بانوان گفت: در لیگ امسال ما بازیهای ۸ هفته سپری شده را با بهترین نتایج سپری کردیم و منتظر برگزاری دو هفته پایانی هستیم.

     

    از نظر من لیگ یک طرفه نبود و سایر تیمها نیز بازیکنان خوبی داشتند به خصوص مس کرمان و هیئت البرز ، البرز بازیکنان جوان و نوجوانی داشت و پرقدرت ظاهر شدند.

     

    مربی با سابقه تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: البته این بدیهی است که تیم فولاد ماهان به دلیل در اختیار داشتن ملی پوشانی چون ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی و منصوره رضایی کفه سنگین تری نسبت به بقیه تیم ها دارد، من هم پیشنهاد داده ام که برای جذاب شدن لیگ بازیکنان اول تا چهارم تیم ملی در یک تیم نباشند اما مشکل اینجاست که تعداد تیمهای حاضر در لیگ کم است و به جز دو تیم بقیه قرار داد مالی ندارند یا اگر هم داشته باشند بسیار کم است و به همین دلیل حق ملی پوشان با جذب شدن به این تیمها ضایع خواهد شد.

     

    وی خاطر نشان کرد: حضورم در تیم فولاد ماهان در امسال تجربه خوبی بود به جرأت می گویم آنها یکی از حرفه ای ترین باشگاهها هستند و با مدیریت قوی محمد رضا ساکت اداره می شود، البته تیم دادن آنها به زحمات فراوان مهدی تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان بسیار مرتبط بود.

     

    وی افزود: البته آنها دیر وارد عرصه لیگ بانوان تنیس روی میز شدند به همین دلیل برآورد مالی نکرده بودند و ما مربیان تیم بدون قرارداد مالی کار کردیم و فقط بازیکنان قرار داد داشتند اما من معتقد هستم که حضور آنها اتفاق مثبتی است و در سال آینده حتما از نظر مربیان هم حمایت خواهد شد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رجبی: فولاد ماهان اعتبار لیگ پینگ پنگ بانوان را بالا برد/ بدون قرارداد مربیگری کردم"
    تازه ترین اخبار