امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۲:۲۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42395
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیات پینگ پنگ تهران در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رییس کمیته مربیان و عضو کمیته استعدادیابی هیات تهران گفت: هیات پینگ پنگ استان تهران در تمامی زمینه ها رشد چشمگیری داشته است. رضا میرالماسی رییس کمیته مربیان و عضو کمیته فنی و استعدادیابی هیات پینگ…

    هیات پینگ پنگ تهران در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رییس کمیته مربیان و عضو کمیته استعدادیابی هیات تهران گفت: هیات پینگ پنگ استان تهران در تمامی زمینه ها رشد چشمگیری داشته است.

    رضا میرالماسی رییس کمیته مربیان و عضو کمیته فنی و استعدادیابی هیات پینگ پنگ استان تهران در گفت وگو با روابط عمومی هیات استان تهران افزود: با برنامه ریزی صحیح که در حال حاضر در استان انجام می شود و با قهرمانی های پی در پی در رده های سنی مختلف آینده بسیار روشنی پیش روی استان و کشور است.

    وی تصریح کرد: برای موفقیت های بیشتر نیاز به تلاش و همفکری است و با ارتباط دوستانه مسوولین و مربیان با ورزشکاران و تلاش شبانه روزی تمامی ورزشکاران چه در استان و چه در کشور امیدواریم این رشته ورزشی عنوان های خوبی را در رقابت های مختلف کسب کند.

    مربی سابق تیم ملی بزرگسالان کشور خاطر نشان کرد: با تلاش و نظمی که در هیات پینگ پنگ تهران وجود دارد امیدوارم استان، ملی پوشان بیشتری را به کشور معرفی کند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رضا میرالماسی: هیات پینگ پنگ تهران در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است"
    تازه ترین اخبار