امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۳:۴۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42476
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ابراهیم علیدخت گفت: حضور در کاپ جهانی تنیس روی میز می توانست تیم را برای قهرمانی آسیا آماده تر کند به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در گیلان گفت: قرار بود در کاپ جهانی تنیس روی میز زاگرب شرکت کنیم که با مخالفت شورای برون مرزی مواجه شد…

    240e3d38a888

    ابراهیم علیدخت گفت: حضور در کاپ جهانی تنیس روی میز می توانست تیم را برای قهرمانی آسیا آماده تر کند

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در گیلان گفت: قرار بود در کاپ جهانی تنیس روی میز زاگرب شرکت کنیم که با مخالفت شورای برون مرزی مواجه شد اما این اعزام می توانست تیم را برای قهرمانی آسیا آماده تر کند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در حاشیه اردوی این تیم در رشت افزود: چون مدارک ارزیابی در رقابت های آسیایی تیمی است شرکت در رقابت برون مرزی تیم را در شرایط بهترین قرار می داد.

     

    وی با ابراز رضایت از آمادگی ۵ ملی پوش حاضر در این اردو گفت : چون فاصله رقابت های جهانی فرانسه با رقابت های آسیایی که بیست روز دیگر برگزار می شود کم است تیم ملی با آمادگی بهترین در اردو قرار گرفته است.

     

    علیدخت گفت : میزبانی هیئت تنیس روی میز گیلان در این اردوی سه روزه بسیار مناسب است و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با اشاره به حضور قهرمانان جهانی در رقابت های آسیایی گفت: تلاش می کنیم جایگاه ایران را در رتبه بندی آسیایی صعود دهیم اما فعلا زود است. که به جایگاه اول تا سوم فکر کنیم.

     

    دومین مرحله از اردوی تیم ملی تنیس روی میز ایران با شرکت نوشاد و نیما عالمیان از مازندران، محمدرضا اخلاق پسند از گیلان، مهران احدی از تهران و علی طاهرخانی از قزوین از ۲۱ خرداد به مدت سه روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در حال برگزاری است.

     

    تیم ملی تنیس روز میز خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی که ۸ تیر ماه سالجاری در بوسان کره جنوبی برگزار می شود آماده می کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:مشخص نشد چرا به کاپ جهانی تنیس روی میز اعزام نشدیم؟"
    تازه ترین اخبار