امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲:۱۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42511
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی چین از برگزاری اردوی آموزشی با حضور بازیکنان خارجی در چین خبر داد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین از برگزاری اردوی آموزشی با حضور بازیکنان غیر چینی در این کشور خبر داد . لیوکولیانگ در این باره گفت :هدف ما از…

    wm_83fb7dc8a3377670b11c2507d8ee1b7f_365x265

    لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی چین از برگزاری اردوی آموزشی با حضور بازیکنان خارجی در چین خبر داد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین از برگزاری اردوی آموزشی با حضور بازیکنان غیر چینی در این کشور خبر داد .

    لیوکولیانگ در این باره گفت :هدف ما از برگزاری این چنین اردوهایی کمک به توسعه و رشد تنیس روی میز در سرتارسر جهان می باشد.

    این ایده برای اولین بار در حاشیه برگزاری رقابتهای جانی ۲۰۱۳  فرانسه شنیده شد و در حال حاضر این خبر به واقعیت تبدیل شده است.

    لیئکولیانگ در این باره اظهار داشت که تیم چین قصد دارد تا با برگزاری این کارگاه آموزشی در رشد و توسعه تنیس روی میز کمک و همکاری نماید وبه دیگر کشورها در این زمینه کمک نماید.

    سرمربی تیم ملی چین گفت: همه بخوبی اطلاع دارند که چین در تنیس روی میز حرف اول را می زند وما همواره بهترین آموزشها را مدنظر قرار داده و بهترین بوده ایم وبازیکنان ما در رده بندی جهانی جزو بامیفیت ترینها از لحاظ تکنیک و تاکتیک بوده اند چیزی که دیگر کشورها فاقد آن می باشند.

    بعد از انتشار این اخبار و اعلام آمادگی لیو کولیانگ مبنی بر برگزاری کارگاه آموزشی در چین بلافاصله راسگوف سرمربی تیم ملی تنیس روی میز آلمان و جان فیلیپ گاتین از این رویداد حمایت کرده اند.

    لیوکولیانگ در باره این کارگاه آموزشی اظهار داشت که: در این اردوگاه به روی تمام پینگ پنگ بازان جهان در تمام رده های سنی باز خواهد بود.

    در نهایت شای زن هوآ در این باره گفت که ما در برای برگزاری این کارگاه آموزشی برنامه ریزیهای جالبی مد نظر داریم که بصورت گام به گام اجرایی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تنیس روی میز چین:برگزاری کمپ آموزشی در چین با حضور خارجیها"
    تازه ترین اخبار