امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۵۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42524
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی پینگ پنگ بانوان در حالی احتمال دارد هفته آینده وارد اردو شود که پس از مسابقات جهانی تا کنون هیچ اردویی نداشته و حتی مشخص نیست که به مسابقات آسیایی هم اعزام شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه تقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی پینگ پنگ بانوان که پس…

    Untitled (7)

    تیم ملی پینگ پنگ بانوان در حالی احتمال دارد هفته آینده وارد اردو شود که پس از مسابقات جهانی تا کنون هیچ اردویی نداشته و حتی مشخص نیست که به مسابقات آسیایی هم اعزام شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه تقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی پینگ پنگ بانوان که پس از بازگشت از مسابقات جهانی فرانسه هیچ اردویی نداشته است، قرار بود در اواخر هفته جاری برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات آسیایی وارد اردو شود اما با توجه به انتخابات ریاست جمهوری، ملی پوشان هفته آینده به اردو فراخوانده خواهند شد.

     

    آخرین اردوی تیم ملی پینگ پنگ بانوان به پیش از مسابقات جهانی باز می‌گردد که در اصفهان برگزار شد. نکته قابل توجه در این باره غیبت پوران رحیمی، سرپرست تیم ملی پینگ پنگ بانوان بود. به نظر می‌رسد پس از رفتن پوستین دوز، نایب رییس بانوان از این فدراسیون، دیگر سرپرست تیم ملی بانوان در جریان برنامه‌های این تیم قرار نمی‌گیرد.

     

    پوران رحیمی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: همچنان سرپرست تیم ملی هستم اما از زمانی که پوستین دوز از فدراسیون رفته است، دیگری اطلاعی درباره برنامه‌های تیم ملی به من نمی‌دهند! زمانی که اردوی تیم ملی در اصفهان برگزار می‌شد، مسافرت بودم اما کسی هم از فدراسیون اطلاعی به من نداد. حالا هم اطلاع ندارم که قرار است اردویی تشکیل شود یا خیر!

     

    سرپرست تیم ملی پینگ پنگ بانوان افزود: پوستین دوز به طور مرتب برنامه های تیم ملی را به من اطلاع می داد اما حالا چنین اتفاقی نمی افتد.

     

     همچنین سیما لیموچی مربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان هم درباره اردوی تیم ملی می گوید: هر چند هنوز مشخص نیست که تیم ملی پینگ پنگ بانوان به مسابقات آسیایی اعزام شود یا خیر اما برنامه ما این است که اردوی تیم ملی را برگزار کنیم که اگر قرار باشد به مسابقات آسیایی برویم، دو اردوی هفت روزه را برای ملی پوشان در تهران خواهیم داشت.

     

    لیموچی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات جهانی ، برنامه تمرینی را به بازیکنان داده ام و آن ها بیشتر برروی تمرینات بدنسازی خود در شهرهایشان تمرکز کرده اند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بی‌خبری سرپرست از اردوهای تیم ملی پینگ پنگ بانوان!"
    تازه ترین اخبار