امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۳:۵۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42615
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بیشتر مدالهای پروتورجهانی چین به بازیکنان کشور میزبان رسید. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با مشخص شدن بیشتر نتایج پروتور جهانی چین طبق پیش بینیها بیشتر مدالها به بازیکنان کشور چین خواهد رسید. در بخش انفرادی مردان هرچهاربازیکن راه یافته به نیمه نهایی از کشور چین بودند که در نهایت وانگ هائو…

    Untitled

    s-m

    بیشتر مدالهای پروتورجهانی چین به بازیکنان کشور میزبان رسید.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با مشخص شدن بیشتر نتایج پروتور جهانی چین طبق پیش بینیها بیشتر مدالها به بازیکنان کشور چین خواهد رسید.

    در بخش انفرادی مردان هرچهاربازیکن راه یافته به نیمه نهایی از کشور چین بودند که در نهایت وانگ هائو با غلبه  ۴بر۲ بر شوشین به فینال راه یافت.در دیگربازی مالونگ برابر یان آن دیگر هموطن خود قرار گرفت و با نتیجه آسان ۴برصفر از سد حریف خود گذشت و به فینال راه یافت.

    در بازی فینال مالونگ در یک بازی دیدنی و یکطرفه با نتیجه ۴برصفر از سد وانگ هائو گذشت وبر سکوی قهرمانی ایستاد.

    ریز نتایج این دیدارها در زیر آمده است:

    3

     

    d-m

     

     

    در بخش دونفره مردان نیز زوج مالونگ و تیمو بول با برتری برابر زوج یان آن و آتچاروف  بر سکوی قهرمانی ایستادند.این بازی با نتیجه ۳بر۱ بسود زوج مالونگ ونیموبول به پایان رسید.

     

    s-w

    در بخش انفرادی زنان نیز وضعیت به همین شکل بود.هرچهار بانوی راه یافته به نیمه نهایی چینی بودند.که در نهایت لی شیائو شیا برابر دینگ نینگ بانوی شماره یک جهان بار دیگر غالب شد وبه فینال راه یافت. این بازی با نتیجه نزدیک ۴بر۳ به پایان رسید.

    در دیگر بازی این بخش گائو یان برابر هموطن خود لیو شیون قرار گرفت و با نتیجه ۴بر۱ به برتری دست یافت و به فینال این مسابقات راه یافت.

    در بازی فینال نیز لی شیائو شیا با نتیجه ۴بر۱ از سد گائو یان عبور کرد و مدال طلای این دوره از مسابقات را برگردن آویخت.

    ریزنتایج این بخش در زیرآمده است:

    3

    d-w

    در بخش دونفره زنان نیز زوج گائو یو و لیو شیون موفق شدند با پیروزی ۳برصفر برابر زوج فنگ یالان وگائو یان برسکوی قهرمانی بایستند.

    s-21-m

    در بخش زیر ۲۱ ساله های پسر نیز هردوفینالیست از چین بودند. فان ژن دونگ در نیمه نهایی با غلبه برفرانزیسکا از آلمان به فینال راه یافت ودر دیگر بازی این بخش یان آن برابرچنگ فنگ سنگاپوری به برتری رسید وراهی فینال شد.

    در بازی فینال فان ژندونگ با ارائه یک بازی بسیار قابل قبول موفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد یان آن که این روزها در اوج آمادگی می باشد عبور نماید وبه برسکوی قهرمانی بایستد.

    ریز نتایج این بخش در زیرآمده است:

    1

    در بخش زیر ۲۱ سال بانوان چینی ها هیچ نماینده ای نداشتند هرچند هر چهار نفر راه یافته به نیمه نهایی و فینال از قاره کهن بودند.

    در نیمه تهایی ابتدا وینگ نام هنک کنگی برابر ژائو ییهان سنگاپوری به برتری رسید و راهی فینال شد و در دیگر بازی کاتو میو از ژاپن برابر ایتو میما دیگر هموطن خود به برتری رسیده و راهی فینال شد.

    دراین  بازی  فینال که بصورت میلیمتری دنبال شد این بازیکن هنک کنگی بود که با نتیجه بسیار نزدیک ۴بر۳ پیروز شد وبرسکوی قهرمانی ایستاد.

    وینگ نام

    ریز نتایج این بخش در زیرآمده است:

    2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور جهانی چین:مالونگ به قهرمانی رسید!(به روز رسانی شده)"
    تازه ترین اخبار