امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳:۲۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42629
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تسویه حساب نفت سپاهان با بازیکنان

    حقوق پینگ پنگ بازان باشگاهی درحساب فدراسیون/تسویه حساب نفت سپاهان با بازیکنان

    با وجود اینکه حدود سه‌ماه از پایان لیگ برتر فصل گذشته تنیس روی میز می‌گذرد، پول تسویه‌حساب‌ نهایی یک باشگاه معتبر با تعلل فدراسون بدست بازیکنانش نرسیده است.

    باشگاه نفت سپاهان که فصل گذشته در رشته پینگ‌پنگ تیمداری کرده و همواره جزو باشگاه های منظم وخوشنام لیگ این رشته ورزش بوده ، به خاطر اهمال فدراسیون هنوز نتوانسته دستمزد تکملی بازیکنانش را به دست شان برساند . این در حالی است که طی توافق قبلی وبا توجه به واریز مبالغ مربوطه، مسوولیت تسویه‌حساب و پرداخت مرحله سوم حق‌الزحمه قرارداد بازیکنان از سوی مجموعه نفت سپاهان به فدراسیون واگذار گردیده بود اما تا به حال هیچ مبلغی از سوی فدراسیون به ورزشکاران پرداخت نشده است.

    ضد و نقیض‌های جدید فدراسیون پینگ‌پنگ

    باشگاه نفت سپاهان سابقه طولانی در عرصه تیمداری داشته و همواره در حوزه ورزش به ویژه رشته تنیس روی میز خدمات شایانی انجام داده است. از همین‌رو کمی عجیب به نظر می‌رسید که با گذشت این مدت حق و حقوق ورزشکارانش پرداخت نشده باشد. در همین راستا«گل» به منظور پیگیری این مساله، ماجرا را از زرین، مدیر روابط عمومی شرکت معتبر نفت سپاهان جویا شد.

    زرین که خود از این جریان متعجب شده بود به«گل» گفت:«پیگیری پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان توسط خود من انجام شده و تمام مبلغ هم به حساب فدراسیون واریز شده است.» زرین برای اطمینان حاصل کردن از این جریان تماسی با مجید احتشام‌زاده، سرپرست این تیم داشت که نتیجه آن براساس گفته احتشام‌زاده، واریز حقوق بازیکنان از سوی فدراسیون بود. این در حالی است که روز گذشته چندی از بازیکنان برای پیگری همین مساله در ساختمان فدراسیون حضور داشتند.

    ادعای فدراسیون مبنی بر عدم واریز

    حقوق از طرف نفت!!

    با وجود ادعای قبل فدراسیون مبنی بر واریز حقوق بازیکنان، منابع آگاه روی خلاف این مساله تاکید دارند. پویان پاک‌نژاد، بازیکن نفت سپاهان در فصل گذشته بر این گزارش صحه گذاشت و به«گل» گفت:«ما هنوز ۳۰درصد از حقوق خودمان را نگرفته ایم و به همین منظور به فدراسیون آمده‌ایم. مسوولان هم به ما گفته‌اند که هنوز باشگاه مبالغ را برای ما واریز نکرده . به محض واریز حقوق ما را هم پرداخت می‌کنند.»

    ۳۰میلیون بدهی فدراسیون

    در حال حاضر حدود ۳۰درصد از حقوق هرکدام از بازیکنان با سقف قرارداد حدود ۲۰میلیون تومان بلاتکلیف مانده ؛ یعنی تقریبا شش‌میلیون تومان که با حساب پنج بازیکن حاضر در نفت سپاهان، چیزی بشتر از ۲۰میلیون تومان می‌شود؛ مبلغی که به حساب فدراسیون زارع پور واریز شده و او باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل:حقوق پینگ پنگ بازان باشگاهی درحساب فدراسیون"
    تازه ترین اخبار