امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42693
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مشخص نبودن زمان و مکان اردوی پایانی تیم ملی تنیس روی میز برای قهرمانی آسیا

     Untitled

     

    با وجود اینکه ۱۲ روز دیگر تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده است، هنوز زمان و مکان اردوی آخر تیم ملی تنیس روی میز مشخص نیست.

     

    مشخص نبودن زمان و مکان اردوی پایانی تیم ملی تنیس روی میز برای قهرمانی آسیا

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، خبرگزاری فارس، تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی قرار است از ۹ تا ۱۶ تیرماه در مسابقات قهرمانی آسیا در سئول کره‌جنوبی شرکت کند که هنوز زمان و مکان مرحله آخر اردوی تیم ملی مشخص نیست. اردوی ما قبل پایانی ملی‌پوشان در شهر رشت برگزار شد و اوایل هفته جاری به پایان رسید و این در حالی است که ملی‌پوشان و کادر فنی هنوز از وضعیت آخرین اردو خبر ندارند.

     

    قرار بود مرحله آخر اردوی تیم ملی در شهر بابلسر برگزار شود که این اتفاق هم نیفتاده است. به گفته علیدخت، سرمربی این تیم ملی‌‌پوشان تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را پشت سر گذاشته‌اند و تنها باید این شرایط حفظ شود و ریکاوری کنند.

     

    وی در مورد اینکه زمان و مکان اردوی آخر چطور خواهد بود، گفت: به دنبال این هستم که بهترین مکان را برای تیم ملی هماهنگ کنیم تا آنها در روزهای کوتاه باقی مانده در آرامش باشند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

     

    نوشاد و نیما عالمیان، مهران احدی، محمدرضا اخلاق‌پسند و حمیدرضا طاهرخانی ۵ بازیکنی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مشخص نبودن زمان و مکان اردوی پایانی تیم ملی تنیس روی میز برای قهرمانی آسیا"
    تازه ترین اخبار