امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42711
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی استان تهران گفت: استان تهران پتانسیل بسیار خوبی را در ورزش پینگ پنگ دارد و با حضور رییس استان پیروزی های پی در پی در انتظار ورزشکاران تهرانی است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پویان پاک نژاد مربی تیم استان تهران در گفت و گو با روابط عمومی هیات پینگ پنگ تهران گفت:…

    مربی استان تهران گفت: استان تهران پتانسیل بسیار خوبی را در ورزش پینگ پنگ دارد و با حضور رییس استان پیروزی های پی در پی در انتظار ورزشکاران تهرانی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پویان پاک نژاد مربی تیم استان تهران در گفت و گو با روابط عمومی هیات پینگ پنگ تهران گفت: خوشبختانه با حضور آقای بایرام پور پینگ پنگ بازان استان تهران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی در شرایط ایده آلی قرار دارند و با پرداخت مستمری به بازیکنان این انگیزه در آن ها قوی تر شده است.

    وی عنوان کرد: به مدت سه سال بیشترین قهرمانی ها در رده های سنی مختلف را شاگردان من کسب کرده اند و امیدوارم این روند ادامه خواهد داشت.

    پاک نژاد در پایان گفت: از مربیان خودم آقای میرالماسی، محمد بایرام پور، احتشام زاده، ابراهیم علیدخت و به خصوص برادر خودم پیام پاک نژاد که در راه ارتقایم در عرصه های مختلف پینگ پنگ به من کمک کرده اند ، تشکر می کنم و از رییس هیات تهران خواهشمندم که در رده های پایه یک مربی ثابت را معرفی کنند تا موفقیت های این رشته ورزشی در استان و کشور بیشتر شود.

    پویان پاک نژاد یکی از موفق ترین مربیان استان تهران است که با شایستگی و تدبیر خود توانسته شاگردان خود را در مسابقات مختلف قهرمانی رهبری و به موفقیت برساند.

    وی به مدت ۶ سال است که عضو پینگ پنگ دسته یک کشور هستم و قهرمانی دسته ۲ تهران استان تهران را در کارنامه خود دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاک نژاد: تهران از پتانسیل بالایی در پینگ پنگ برخوردار است"
    تازه ترین اخبار