امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۳:۰۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42723
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ژان ژیک که بتازگی درمسابقات جهانی فرانسه به مقام قهرمانی رسیده بود بخشی از جایزه خود را برای ساخت یک یتیم خانه اهدا کرد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ژان ژیک که در آخرین مسابقات جهانی درفرانسه موفق به مقام نخست شده بود ،بخشی از جوایز خود برای ساخت یک یتیم خانه…

    6831850_980x1200_0_copy_365x265

    ژان ژیک که بتازگی درمسابقات جهانی فرانسه به مقام قهرمانی رسیده بود بخشی از جایزه خود را برای ساخت یک یتیم خانه اهدا کرد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ژان ژیک که در آخرین مسابقات جهانی درفرانسه موفق به مقام نخست شده بود ،بخشی از جوایز خود برای ساخت یک یتیم خانه اهدا کرد.

    ژان ژیک این تصمیم را درست قبل از برگزاری مسابقات پن هولدرها و شیک هندها عملی کرده بود.بنابراین تصمیم این پول به یک یتیم خانه در استان( جیانگ سو) تعلق گرفته است.

    ژان ژیک در این باره اظهار داشت که: اگر توانسته باشم حتی برای یک لحظه بچه های یتیم و بدون سرپرست را خوشحال کنم خدا را شکر میکنم.

    تیم ملی چین این روزها میزبان بازیکنان شاخص آلمانی است.تیمو بول و آتچاروف که این روزها در کشور چین به سر می برند نیز در این مراسم حضور داشته اند.

    علاوه بر این بیشتر بازیکنان  ومسولین تیم ملی چین در این مراسم  خدا پسندانه حاضر بوده اند.

    همچنین زان ژیک در این باره گفت: من بسیار خوشحال هستم که موفق شده ام مقداری از درآمد خود را برای فرزندان بدون سرپرست هزینه نمایم …من از این بابت بسیار خوشحال هستم.

    گفتنی است که کمک اهدایی ژان ژیک به این یتیم خاته مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار می باشد .

    لیو کولیانگ سرمربی تیم ملی چین که در این مراسم حضور داشت اظهار داشت که : من بسیار خوشحالم که ورزشکاران میتوانند چنین تفکری داشته باشند واین چنین کارهایی از انسانهایی برمی آید که قلب نجیبی داشته باشند.

    1 2 3 4 5 6

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان جهان جایزه خود را برای ساخت یتیم خانه اهدا کرد(تصویری)"
    تازه ترین اخبار