امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۰:۳۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42735
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا از تاریخ ۹الی ۱۶ تیر ماه در بوسان  کره جنوبی برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کشور ایران یکی از تیمهای تقربا ثابت شرکت کننده در مسابقات آسیایی بوده است. این مسابقات در قسمت اتفرادی  ودونفره مردان وزنان وهمچنین در بخش میکس دوبل…

     

    Untitled1

     

     

    مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا از تاریخ ۹الی ۱۶ تیر ماه در بوسان  کره جنوبی برگزار خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کشور ایران یکی از تیمهای تقربا ثابت شرکت کننده در مسابقات آسیایی بوده است.

    این مسابقات در قسمت اتفرادی  ودونفره مردان وزنان وهمچنین در بخش میکس دوبل برگزار وتاکنون ۲۷ کشور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند .

    ۱۰۳ در بخش مردان و ۹۰ نفر در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارند.

    در دوره گذشته که بیستمین دوره از این مسابقات بود ودر کشور ماکائو برگزار گردید تیمهای ملی کشورمان در بخش مردان به مقام نهم ودربخش مظلوم بانوان به مقام پانزده دست یافتند.

     بخش آقایان:

    آنچه در بخش آقایان به نظر می رسد این است که با توجه به عدم هماهنگی  و پشتیبانیهای لازم فدراسیون در خصوص برگزاری اردوهای اثر گذار و نتیجه بخش  وطولانی مدت  که به نحوی سرمربی تیمهای ملی و بازیکنان را به حال خو رها کرده (بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهیم نمود)نمیتوان از اردوها خروجی مناسبی دشت نمود.

    با توجه به اینکه در بیست و یکمین دوره از مسابقات آسیایی کره جنوبی /بوسان تیم کره شمالی غایب بزرگ این رقابتها محسوب می شود از الان گمانه زنی ها برای حضور تیم ملی مردان ایران در جمع هشت تیم برتر آسیا آغاز شده است.

    بایک بررسی منطقی در این باره باید به این نتیجه برسیم که حتی در صورت حضور تیم ملی ایران در جمع هشت تیم برتر تباید فراموش کنیم که این حضور در صورت غیبت یکی از تیمهای شاخص آسیا بنام کره شمالی بوده است!

     فدراسیون تا چه اندازه ازبرگزاری اردوها حمایت کرده است؟

    اما نکته و سوال مهمی که از دید کارشناسان پنهان مانده یا به آن پرداخته نشده است این است که اگر تیم ملی مردان ایران حتی با وجود عدم حضور تیم ملی کره شمالی موفق به حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا نگردد چه کسی مقصر است و چه اتفاقی خواهد افتاد؟

    بخش بانوان:

    اولین نکته ای که در این مسابقات به نظر می رسد این است که چرا و به چه علت در بخش بانوان فقط سه نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد؟درست همین اتفاق در مسابقات جهانی فرانسه برای تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد و بانوان را ازحق حضور در قسمت مسابقات دونفره محروم کرد.

    مگر تیمهای بانوان ملی نفر چهارم یا پنجم ندارند؟مگر تیمهای ملی بانوان بازیکن امید و جوانان و نوجوانان ندارند؟به نظر می رسد که در صورت حضور بانوان با سه نفر در مسابقات آسیایی صرفا برای سفر به کشور کره بوده و هم رئیس فدراسیون و هم خانم ابری بعنوان تنها نماینده بانوان در فدراسیون و هم خانم لیموچی باید پاسخگوی افکار عمومی و تاریخ این رشته باشند که امیدواریم هرچه زوتر این پاسخگویی عملی گردد.

    محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در زمانی که تیم بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه اعزام شد در ارتباط با حضور تنها سه تفر خانم از ایران اظهار داشت که:

    در این باره کمیته فنی بانوان مقصر است و خانم لیموچی باید در این ارتباط پاسخگو باشد!زیرا در صورت بروز هرگونه حادثه از قبیل مصدومیت تحت هر شرایطی برای هر یک از این سه بازیکن خانمها لیموچی و ابری ودر نهایت آقای زارع پور باید پاسخگو باشند.

    بعدا مشخص گردید که در فدراسیون تنیس روی میز چیزی به نام کمیته فنی بانوان وجود نداشته و ندارد ودر این ارتباط نیز نه خانم ابری که بعنوان تنها حاضر بانوان در فدراسیون فعلی حضور دارند و نه خانم لیموچی هرگز اطلاع رسانی نکردند!

    مطمئنا اطلاع رسانی خانمها ابری و لیموچی در این ارتباط نقش و اهمیت بسزایی در راستی آزمایی و شفافیت این موضوع مهم داشته و دارد .

    در بخش دونفره زوج شهسواری و عمرانی بعنوان دوبار قدیمی همواره با هم به میدان رفته اما در این میان معلوم نیست اگرواقعا بانوان برای فدراسیون تنیس روی میز اهمیت دارند تکلیف مریم صامت که باید مسابقات دونفره را برای چندمین بار فقط نظاره گر باشد چیست؟آیا در این ارتباط خانم روانشناس تیمهای ملی که از قضا مورد وثوق خاص جناب رئیس قرار گرفته و در کمیته جهانی فدراسیون جهانی نیز ساپورت می شود  پاسخگوی افکار عمومی خواهند بود؟!!!

    از همه مهتر در بخش بانوان باید به موضوع عدم برگزاری اردوهای نتیجه بخش و اثر گذار اشاره کرد که با در کنار هم قرار دادن مجموعه مطالب و تحلیلهای فوق به این نتیجه قطعی می رسیم که بانوان در تنیس روی میز کشور بعنوان نسل سوخته و فراموش شده محسوب شده که مطمئنا رئیس جمهور منتخب با چنین اوضاعی از اساس مخالف خواهد بود!!!

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل و بررسی مسابقات آسیایی کره جنوبی/بوسان۲۰۱۳"
    تازه ترین اخبار