امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۳:۱۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42813
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   طی رقابتی یک روزه به میزبانی خانه پینگ پنگ سنندج نفرات برتر مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان کردستان مشخص شدند.    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات تنیس روی میز آقایان انتخابی کردستان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۳۷ پینگ پنگ باز از شهرستان‌های سنندج، کامیاران و بیجار و در…

     یبقفغ

    طی رقابتی یک روزه به میزبانی خانه پینگ پنگ سنندج نفرات برتر مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان کردستان مشخص شدند.

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات تنیس روی میز آقایان انتخابی کردستان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۳۷ پینگ پنگ باز از شهرستان‌های سنندج، کامیاران و بیجار و در هشت گروه در خانه پینگ پنگ سنندج برگزار شد.

    در این مسابقات شرکت کنندگان در مرحله اول به صورت دوره ای به رقابت با یکدیگر پرداختند و از هر گروه نفرات اول و دوم راهی دور دوم این رقابت ها شدند.

    دور دوم این رقابت ها به صورت تک حذفی برگزار گردید و نفرات برتر در دور نهایی مسابقات انتخابی به صورت جدول حذفی- آسیایی به رقابت پرداختند.

    در پایان این رقابت ها ” محمد پارسا جنتی ” از سنندج در جایگاه اول قرار گرفت و ” سپهر قیاسی ” و ” حامد شهسواری ” هر دو از سنندج عناوین دوم و سوم را کسب کردند .

    همچنین” روزبه عزیزی‌پور “، ” متین حیدری “، ” فربُد کم‌آزار “، ” سعید خوشابی ” و میلاد شریعتی ” عناوین چهارم تا هشتم را به دست آوردند.

    این مسابقات توسط ” کمال‌الدین اردلان ” داور ملی و ” علی غفاری ” داور رقابت های دسته یک کشوری قضاوت شد.

    گفتنی است نفرات اول تا سوم این رقابت ها به مسابقات دسته سوم بزرگسالان کشور که تیرماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود اعزام می شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برترین های مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان کردستان مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار