امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۱۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42816
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تن از بانوان پینگ‌پنگ باز دارای معلولیت به سومین اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اردوی بانوان جوان تیم ملی پینگ‌پنگ از اول تا هفتم تیر ماه در تهران و در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.   نفرات دعوت شده به اردو…

     

    قفقفق

    تن از بانوان پینگ‌پنگ باز دارای معلولیت به سومین اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اردوی بانوان جوان تیم ملی پینگ‌پنگ از اول تا هفتم تیر ماه در تهران و در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

     

    نفرات دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

     

    مرضیه اخوان (اصفهان)، مریم علیزاده، آیدا فاضل نیا (تهران)، مریم گیلانی (مازندران)، فاطمه محمدی، مریم ترابی (خراسان رضوی)، ورزشکاران دعوت شده به اردو هستند که خود را برای حضور در رقابت های پاراآسیایی جوانان مالزی آماده می کنند.

     

    در تمرینات این مرحله اشرف بلوچی به عنوان سرمربی و راضیه دستغیب به عنوان مربی بر تمرینات نظارت دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده زهرا کرم زاده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دعوت از ۶ بانوی پینگ‌پنگ باز معلول به اردوی تیم ملی"
    1. باعرض سلام و خسته نباشید.
      برای مربی باتجربه ای همچون سرکار خانم بلوچی و بازیکن ارزنده و باتجربه خانم مرضیه اخوان آرزوی موفقیت و سربلندی رو دارم.چه بسا افتخار این دو بانو بزگوار علاوه بر کشور عزیزمان شامل حال استان اصفهان نیز میباشد.


    تازه ترین اخبار