امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42821
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در مسابقات تنیس روی میز جهانی ۲۰۱۳ شرکتهای باترفلای و آدیداس بزرگترین رویداد سال را با راه اندازی محصولات جدید خود رقم زدند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شرکتهای معتبر باترفلای و آدیداس همزمان با برگزاری مسابقات جهانی تنیس روی میز در فرانسه برنامه های آموزشی خود را برای استفاده در گوشی…

    1

    در مسابقات تنیس روی میز جهانی ۲۰۱۳ شرکتهای باترفلای و آدیداس بزرگترین رویداد سال را با راه اندازی محصولات جدید خود رقم زدند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شرکتهای معتبر باترفلای و آدیداس همزمان با برگزاری مسابقات جهانی تنیس روی میز در فرانسه برنامه های آموزشی خود را برای استفاده در گوشی های هوشمند ارائه دادند که در نوع خود بزرگترین رویداد سال این شرکتها محسوب می شود.

    شرکت باترفلای اولین برنامه آموزشی خود را بر روی گوشی های هوشمند ارائه کرد.

    در این برنامه جالب آموزشی از وجود مربیان سرشناسی همانند ریچارد پرآوزه و دنی هیسترو وبرخی مربیان دیگر استفاده شده است.

    این برنامه آموزشی جالب در سه بخش تهیه و مورد بهره برداری قرار گرفته است. در بخش اول آن شما براحتی می توانید فیلمهای آموزشی وحمایت شرکت باترفلای از بازیکنانی همانند تیموبول کوکی نیواو آدرین متنت،ریکاردو والتر ،چانگ چی یوآن وآندریو تودورویک را بصورت مالتی مدیا با بهترین کیفیت تماشا کنید.

    2

    در بخش دوم این برنامه جالب شما می توانید تجزیه و تحلیل و علت از دست دادن امتیازها و نقاط قوت و ضعف بازیکنان  را از طریق توضیحات مربی مشهور دنی هیسترمتوجه گردید.

    در این تجزیه و تحلیل با استفاده از پارامترها و ابزارهای جالبی بسادگی میتوانید نوع بازی حریف را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنید.

    در قسمت سوم این برنامه به شما امکان داده می شود که فروشگاههای شرکت باترفلای وادیداس دسترسی آسانی داشته باشید.

    3

    این برنامه برای کاربران آی فون، آی پد، آی پاد لمسی و مینی اپل در دسترس است، و شرکت باترفلای اطلاع داد که آنها در حال کار بر روی نسخه آندروید نیز هستند و بزودی این نسخه نیز آماده بهره برداری خواهد بود.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باترفلای و آدیداس ؛ورود به عصر دجیتال!"
    تازه ترین اخبار