امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42845
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دینگ نینگ قهرمان سابق جهان وزن شماره یک این رشته تولد ۲۳ سالگی خود را جشن گرفت. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دینگ نینگ قهرمان سابق جهان، جشن ۲۳ سالگی خود را یک روز زودتراز موعد مقرر جشن گرفت. دلیل این کار این بود که طرفداران زیادی برای تشویق او در مسابقات…

    88068178_365x265

    دینگ نینگ قهرمان سابق جهان وزن شماره یک این رشته تولد ۲۳ سالگی خود را جشن گرفت.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دینگ نینگ قهرمان سابق جهان، جشن ۲۳ سالگی خود را یک روز زودتراز موعد مقرر جشن گرفت.

    دلیل این کار این بود که طرفداران زیادی برای تشویق او در مسابقات سوپر لیگ چین در سالن مسابقات حاضر شده بودند و دینگ نینگ پس از پیروزی در سوپر لیگ  تولد خود را جشن گرفت.

    دینگ نینگ محبوبترین زن در تنیس روی میز چین محسوب می شود ودیروز ۲۳ سالگی خود را جشن گرفت.

    دینگ نینگ دیروز در سوپر لیگ چین برای تیم خود پیروزیهایی حساسی بدست آورد وصدها طرفدار برای تشویق او در سالن مسابقات حاضر شده بودند.

    دینگ نینگ در این باره گفت: وقتی حضور مردم را برای تشویق خودم در سالن مسابقات دیدم از شوق بغض در گلویم جمع شد و من هم مصمم تر از همیشه با قدرت وروحیه ظاهر شدم وموفق شدم بر حریفان غالب شوم.

    نینگ گفت: وقتی مردم دوستدار من یک پارچه مرا مورد محبت و تشویق قرار میدادند به خودم می بالیدم و احساس غرور میکردم وفرصت را غنیمت شمرده و به همین مناسبت جشن تولد خود را در حضور مردم دوستدار خودم و یک روز زودتر برگزار کردم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان تنیس روی میز زنان جهان ۲۳ سالگی خود را جشن گرفت"
    تازه ترین اخبار