امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶:۱۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42857
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از پایان رقابتهای انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه، تیم ملی جوانان کشورمان جواز شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیای قطر را کسب کرد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای انتخابی تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در با شرکت ۳ تیم ایران ، قزاقستان و…

    بعد از پایان رقابتهای انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه، تیم ملی جوانان کشورمان جواز شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیای قطر را کسب کرد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای انتخابی تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در با شرکت ۳ تیم ایران ، قزاقستان و ترکمنستان امروز ۳۱ خرداد ماه به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد و طی آن، دو تیم جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا را کسب کردند.

    بر اساس این گزارش، پس از انجام مسابقات تیمی ، تیم جوانان ایران با ترکیب پوریا عمرانی، آرمان حاجی ئی، سروش امیری نیا و متین لطف الله نسبی با هدایت محسن شیشه گرها، با کسب ۲ پیروزی و ۴ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافتند.

     

    همچنین تیم جوانان قزاقستان موفق شد با کسب یک پیروزی و یک شکست و مجموع ۳ امتیاز ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قطر را به همراه ایران کسب کردند .

     

    تیم ملی جوانان ترکمنستان با ۲ شکست و کسب ۲ امتیاز به عنوان سومی این رقابت ها بسنده کردند.

     

    لازم به ذکر است، رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا شهریور ماه امسال به میزبانی قطر برگزار می شود

    توضیح مدیر سایت:

    تیم ملی جوانان کشورمان موفق شد مجوز حضور در رقابتهای آسیایی دوحه را بدست آورد.

    در ارتباط با مسابقات انجام شده ذکر نکات زیر الزامی به نظر می رسد:

    قبل از هر چیز از موفقیت در این بخش باید خوشحال بود.اما با بررسی رده بندی بازیکنان جوان این سه کشور حاضر در ایران   بخوبی برتری بازیکنان جوان کشورمان را بر بازیکنان کشورهای شرکت کننده احساس میکنیم.

    امیدواریم در رقابتهای آسیایی قطر تیم ملی جوانان از دوره قبل بهتر ظاهر شده و نتیجه بهتری کسب نماید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جوانان کشورمان جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کردند(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار