امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۵۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 42949
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات برترینهای دختر استان خوزستان با قهرمانی رضوان کشاورز به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات آزاد و دسته یک دختر بزرگسال استان خوزستان  با شناخت برترینها به کار خود پایان داد. در این مسابقات که با حضور ۲۸ نفر از برترینهای دختر خوزستان آغاز شده بود این جوانان و کم…

    رضوان کشاورزی نفر اول مسابقات

    مسابقات برترینهای دختر استان خوزستان با قهرمانی رضوان کشاورز به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات آزاد و دسته یک دختر بزرگسال استان خوزستان  با شناخت برترینها به کار خود پایان داد.

    در این مسابقات که با حضور ۲۸ نفر از برترینهای دختر خوزستان آغاز شده بود این جوانان و کم سن وسالها بودند که خود را جایگزین پیشکسوتان و سابقه دارها کردند.

    در این مسابقات رضوان کشاورزی که به تازگی به رده جوانان آمده  است  موفق شد با غلبه بر تمام حریفان  برسکوی قهرمانی بایستند.

    از نکات  قابل اشاره  این بود که  بازیکنان با سابقه استان خوزستان از پس جوانترها برنیامد وجای خود را به بازیکنان جوانتر دادند.

    گفتنی است سیده زهرا علوی ملی پوش باسابقه خوزستانی بدلیل تمرینات فشرده جهت شرکت در مسابقات آسیایی قطر در این مسابقات حضور نداشت.

    بهاره بابادی وند نفر دوم مسابقات

     

    فاطمه بهجت نفر سوم مسابقات

    فاطمه بهجت نفر سوم مسابقات

     

     

    نتایج کلی مسابقات به شرح زیر است:

    ۱- رضوان کشاورزی(اهواز)

    ۲- بهاره بابادی وند(اهواز)

    ۳-فاطمه بهجت(اهواز)

    ۴-سارینا آل مذکور(اهواز)

    ۵-فرزانه کرم زاده(اهواز)

    ۶-آرمینا هدایتی (ماهشهر)

    ۷-زینب کریم زاده(امیدیه)

    ۸-بهاره اسفندیاری(اهواز)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات برترینهای بزرگسالان دختر خوزستان به پایان رسید"
    1. بهاره بابادى وند گفت:

      با سلام و احترام آقاى علوى شما که گفتید برگزارى انتخابى لزومى ندارد چون بودجه نیست و احتمال عدم اعزام وجود دارد حالا زهرا علوى مشغول تمرین براى آسیایى که شهریور ماه برگزار میشود است؟مسابقات قبل که حضور داشت به ۲نفر از بازیکنان حاضر در این جمع باخته بود و سطح مسابقات هم به اندازه الان بالا نبود. حقیقت این است خانم علوى خودش رو در حد ما و این مسابقات نمیدونه.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم بابادی وند
        با سلام
        احتراما،در پاسخ با سوال شما در ارتباط با موضوع عدم برگزاری مسابقات و نظرما در این باره گویا شما با دقت مطلب را مطالعه نفرموده اید ویا اینکه کسانی اطلاعات غلطی به شما داده اند!
        منظور ما برای عدم برگزاری و همچنین ماجرای عدم بودجه این بود که مسئولین فدراسیون اعلام کرده بودند این مسابقات برای انتخابی جهانی سال آینده می باشد.بعدا آقای حجازیان به خانم ابری اطلاع داده بود که این مسابقات برای آسیایی می باشد و حتما باید برگزار گردد.
        دوم اینکه حیف است وبرای شمااصلا خوب نیست در ذهنتان باختهای تنها ملی پوش دختر خوزستانی را که همیشه برای استان و کشور افتخار کسب کرده ودر تاریخ این استان رکوردار است ذخیره نمایید.
        راستی بقیه استانها برای ملی پوشان خود چه کارهایی انجام داده و برای زهرا خانم چه کارهایی انجام شده است؟همین استانی که شما از مسابقات و …آن نام می برید حاضر نشدند حتی یک نفر را بعنوان مربی یا همراه با او جهت مسابقات دسته برتر بزرگسالان اعزام نمایند!زهرا خانم پنج سال است که بصورت ثابت و به اتکای قدرت بازوی خود نه پدرش عضو ثابت تیم ملی می باشد اما تاکنون حتی یک بار بله یک بار از این تنها ملی پوش خوزستانی کمترین تقدیری بعمل نیامده است.
        در باره برد یا باخت در استان خوزستان یا مسابقات درون استانی هم ذکر چند نکته الزامی است:
        اول اینکه حضور در این مسابقات برای بازیکنان استان مثبت ارزیابی می شود.اما گیرم شما یا دیگری بصورت مکرر در استان خوزستان قهرمان گردید!این می شود در حد یک استان!زهرا خانم سالهاست مسابقات استانی را حالا چه باخت چه برد پشت سرگذاشته وبرای شما آرزوی موفقیت دارد.
        جهت اطلاع شما همیشه بازیکنان یک استان وقتی رودر روی یکدیگر قرار میگیرند کمی حساس تر از دیگر بازیها با هم به رقابت می پردازند وفرض کنید زهرا خانم در استان خوزستان از همه شما بازیکنان قدرتمند شکست می خورد این برای ما زیاد اهمیتی ندارد زیرا زهرا همانند نخبگانی همچون افشین نوروزی از رده پایه بصورت ثابت عضو تیم ملی بوده و خواهد بود و انشاالله قصد داریم در رده امید و بزرگسالان نیز همین روند را حفظ کند زیرا خواستن توانستن است.
        در باره حد وبالارفتن سطح مسابقات استان سخن گفته اید که ما هم برای استان عزیزمان خوزستان خصوصا تمام بازیکنانش آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم امالطفا بفرمایید الان سطحتان در تنیس روی میز خوزستان درکجای کشور است؟
        آیا بهتر نبود بجای یادآوری مثلا دوباخت زهراخانم به بردها و کسب مقامهای کسب شده او برای استان خوزستان اشاره میکردید تا خدای ناکرده کسی فکر بدی در این باره نکند؟
        البته رقابت سالم خوب است اما اگر همین رقابت از حد بگذرد به حسادت تبدیل می شود ومطمئنا چیز بدی است.
        بطور مثال :حال اگر ما عنوان کنیم که شما که در باره نفر اول تیم ملی جوانان کشور به این شکل اظهار نظر می کنید در نوجوانان دختر به مقام ششم و در آخرین مسابقه نوجوانان پنجم شده اید؟هرچند پنجم یا ششم هم مقام بدی نیست خوب است؟
        البته شاید شما در این باره مقصر نباشید زیرا بخاطر دارم که در فرودگاه اهواز هنگام بازگشت پیروزمندانه وقتی که زهرا به مقام قهرمانی دست یافته بود یک آقایی نیز بجای تشویق و اظهار خوشحالی از اینکه بازیکن هم استانش به مقام قهرمانی تیم ملی رسیده اظهار داشت که زهرا نمیتواند (اشاره به دودختر تیم ملی سابق ) ببرد!غافل از اینکه زهرا خانم چندین بار و از قضا در استان محل زندگی این ملی پوشان آنان را شکست داده بود.!
        بالاخره باید فرقی بین یک ملی پوش آن هم ملی پوشی که سالهاست بعنوان نفر اول تیم ملی نوجوانان و بعد جوانان مطرح است با بازیکنانی که عضو تیم ملی نیستند باشد.
        درخاتمه بدلیل مشغله فراوان و تمرکز زهرا خانم دوست نداریم وارد حاشیه گردیم لذا اکیدا ازارسال اینگونه دیدگاهها خودداری فرمایید.
        چنانچه سوالی در این چنین موارد داشتید میتوانید به ایمیل اینجانب که در سایت موجود است ارسال تا پاسخ مقتضی دریافت گردد.
        انشاالله که همیشه در خوزستان یکه تاز وقهرمان باشید
        باتشکر.

    2. بهاره بابادى وند گفت:

      بله حرف شما درست,ما خودمون موفقیت هاى زهرارو میبینیم و واقعا خوشحالم که براى این استان افتخار افرینى میکند خودتان هم شاهد بودید که چقدر از موفقیت هاى او خوشحال شدم بحث من فقط ارزش قائل شدن یک ملى پوش با سابقه براى استانش است.وگرنه نه بحث حسادت و حاشیه است و نه چیز دیگرى.به امید موفقیت هاى بیشتر این دختر خوزستانى..

      • مدیر سایت گفت:

        وبه امید موفقیت هرچه بیشتر شما دختر خوب خوزستانی وانشاالله همه ما تعصب استان زرخیز خودمان را داریم وبرای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.


    تازه ترین اخبار