امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۱:۲۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43039
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیموچی در گفتگو با «نسیم» افزود: – اردوی تدارکاتی تیم ملی در مجارستان و مسابقات جهانی تیم ملی را آماده کرد. – تیم ملی که به دلیل امتحانات پایان ترم مدتی استراحت کرد، تمرینات خود را در آکادمی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز کرد. – محجوبه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیموچی در گفتگو با «نسیم» افزود:

    – اردوی تدارکاتی تیم ملی در مجارستان و مسابقات جهانی تیم ملی را آماده کرد.

    – تیم ملی که به دلیل امتحانات پایان ترم مدتی استراحت کرد، تمرینات خود را در آکادمی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز کرد.

    – محجوبه عمرانی، ندا شهسواری و مریم صامت سه ورزشکار اعزامی ایران به این مسابقات هستند.

    – تیم ایران طی یکی دو سال اخیر روند پیشرفت خوبی دارد.

    – باید اردوی تدارکاتی با تیم‌های خارجی را در برنامه هایشان قرار دهیم.

    – تیم بانوان در مسابقات جهانی فرانسه به دلیل اردوی تدارکاتی در مجارستان برای نخستین بار به مرحله حذفی راه یافت. شهسواری و عمرانی در این مرحله نیر موفق به شکست حریفانشان شدند. در بخش مسابقات دو نفره عملکرد بازیکنان فوق‌العاده بود. آنها برای نخستین بار به جدول اصلی و جمع ۶۴ بازیکن برتر راه پیدا کردند و تیم آمریکا را شکست دادند که از یک بازیکن چینی در ترکیب خود بهره می‌برد.

    – تیم ملی به کمپ ۱۰ روزه و یار تمرینی خوب احتیاج دارد. اگر شرایط برای تیم ملی مهیا شود نتایج بسیار خوبی در انتظار بازیکنان ایرانی است.

    سوال:

    با توجه به اینکه تیم ملی ایران تنها تیمی بود که در بخش بانوان فقط با سه بازیکن به مسابقات جهانی فرانسه اعزام گردید ودر همین ارتباط رئیس فدراسیون تقصیر را برگردن کمیته فن بانوان که اصلا وجود خارجی ندارد و همچنین خانم لیموچی انداخته است امیدواریم خانم لیموچی پاسخگو باشند که چرا و به چه علت بانوان باید صرفا با سه بازیکن به مسابقات آسیایی اعزام گردند؟

    سوال از خانم لیموچی:

    ۱-چنانچه خدای نکرده در طی این چند روز اتفاقی برای هر یک از بازیکنان رخ دهد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

    ۲-آیا در تیمهای ملی بانوان بازیکنان دیگری وجود ندارند که به مسابقات برون مرزی اعزام گردند؟

    ۳-آیا در تیمهای ملی بانوان پشتوانه سازی صورت گرفته است؟اگر خیر چرا واگر بله پس به چه دلیل به این مسابقات اعزام نمی شوند؟

    ۴- چه کسی باید در تیمهای ملی بانوان بازیکن سازی نماید؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:هفتم تیرماه به بوسان کره‌جنوبی اعزام می‌شویم(سوال)"
    1. نام محفوظ گفت:

      من هم چند سوال از خانم لیموچی دارم ۱-حدود یک ماه از مسابقات جهانی گذشته است و ایا بازیکنان با دو روز اردو آماده می شوند؟!! ۲- ایا صحیح می باشد که همه بودجه تنیس روی میز در بخش بانوان خرج چند نفر در این ورزش شود و تمام تجارب و مسابقات سهم انان شود پس کی جوانگرایی؟!!! ۳- در دوره قبلی مسابقات اسیایی تیم ایران چندم شده است؟حالا فرقی میکند که ما تیم جوانان را به این مسابقات اعزام کنیم و به جای مقام نهم دهم شویم؟!! ۴- این چندمین اعزام و مسابقه ایی است که تیم بزرگسالان بانوان امسال داشته اند پس چرا رنک بهترین بازیکن بانوان هنوز از ۵۰۰ !!!!!بهتر نمی شود؟!!! ۵- نقش شما در تیم ملی مربی است یا سرمربی یا فردی فنی که باید در مورد افراد و تعداد انان جهت اعزام نظر دهد یا برای اعزام نفرات افرادی دیگر تصمیم می گیرند و شما فقط به نظرات فدراسیون نشینها احترام می گذارید و همراه بازیکنان می روید؟!!

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب میر سالاری
      با سلام
      احتراما،گویا اطلاعات شما صحت نداشته و بهتر است بیشتر و فراجناحی تر در باره افراد اظهار نظر بفرمایید.!
      جهت اطلاع بیشتر شما کسی نگفته که جوان یا نوجوان برود یا نرود!چنانچه از لحاظ فنی کمی بیشتر مطالعه داشته باشید بخوبی متوجه خواهید شد که سوال ما این است که چرا بانوان باید با سه نفر اعزام شوند؟مگر نفر چهارم یا نفر پنجم یا ششم الی ۱۲ ندارند؟مگر بازیکن امید در بین بانوان وجود ندارد؟
      ما اصراری روی هیچ چیز نداریم و البته هر روز شاهد افت و نابودی این رشته هستیم!
      شما سخن گوی خانم لیموچی هستید؟از کجا خبر دارید؟بهتر نیست بجای خودتان حرف بزنید آن هم با اطلاعات لازم نه بدون اطلاع؟
      فرض کنیم حرف شما درست خانم لیموچی به فدراسیون گفت و آنان قبول نکردند حالا چاره چیست؟تسلیم امر فدراسیون؟اگر برای هر یک از این سه بازیکن اتفاقی بیافتد تکلیف تیم ملی بانوان چیست؟نه فرصتی برای جایگزینی نفر بعدی و….
      لطفا اکیدا از ارسال چنین دیدگاههای بدون مطالعه و ….خودداری فرمایید در غیر این صورت هرگز منتشر نخواهد شد.
      باتشکر

    3. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام … این توضیح لازم است که تیم دوبل زنان ایران در سال ۲۰۰۷ جهانی زاگرب به جمع ۶۴ تای برتر جهان برای اولین بار ورود کرد و بازی نزدیکی را به سوید باخت مدارک ان موجود است و حتی عکس محجوبه عمرانی و النا را در روزنامه ها انداختند که باعث تعجب شده بودند ۳ برد پیاپی داشتند خوب است به ارشیو مراجعه شود متاسفیم که مستند سخن گفته نمی شود…


    تازه ترین اخبار