امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶:۲۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43123
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با هدف ارتقای ورزش دانش آموزی در رشته ورزشی تنیس روی میز در حوزه قهرمانی وهمگانی با همکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت ومدیران آموزش وپرورش بزودی شاهد افتتاح وبهره برداری از خانه های دانش آموزی تنیس روی میز در ۸ شهرستان ومنطقه استان خواهیم بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورمعاون تربیت بدنی آموزش…

    با هدف ارتقای ورزش دانش آموزی در رشته ورزشی تنیس روی میز در حوزه قهرمانی وهمگانی با همکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت ومدیران آموزش وپرورش بزودی شاهد افتتاح وبهره برداری از خانه های دانش آموزی تنیس روی میز در ۸ شهرستان ومنطقه استان خواهیم بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورمعاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان گفت: با توجه اینکه توجه به ورزش دانش آموزی مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است و اهمیت آن موجب ایجاد طرح های مهم وزارتی از جمله طرح تنیس روی میز (ویژه پایه پنجم ابتدایی) شده است ، در پیروی از سیاست های وزارت متبوع ، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با همکاری برخی از ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ، نواحی و مناطق اقدام به راه اندازی خانه تنیس روی میز دانش آموزی نموده است .

    جعفری گفت: یکی از سیاست های تربیت بدنی مدارس ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای دانش آموزان است که این کار در برخی از رشته های ورزشی مورد تایید آموزش وپرورش با توجه به میزان اعتبارات دریافتی وامکانات موجود در دست اقدام است.

    وی گفت : تلاش همکاران ما در حوزه تربیت بدنی مدارس در جهت استفاده از فضا های بلااستفاده وبا هدف توسعه فضاهای ورزشی است، همچنین ایجاد پایگاه مناسبی برای پی گیری طرح آموزش مقدماتی تنیس روی میز برای دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی ومحل تمرینی برای مربیان عزیز و دانش آموزانی که بصورت کانونی و حرفه ای به این رشته ورزشی است.

    جعفری با اشاره به آمار دانش آموزان تحت پوشش طرح وزارتی در پایه پنجم افزود در سال گذشته با وجود اینکه اولین سال اجرایی خود در مدارس راسپری نمود به همت آموزگاران تربیت بدنی وکارشناسان توانمند در سطح استان نزدیک به ۷۰ درصد از دانش آموزان کلاس پنجمی موفق به فراگیری مهارت های اولیه این رشته ورزشی شدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خانه های تنیس روی میز ویژه دانش آموزان در استان همدان"
    تازه ترین اخبار