امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۷:۱۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43139
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشور در مشهد خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید رفائی افشار اظهار داشت: اردوی…

     

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشور در مشهد خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید رفائی افشار اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور زیر نظر کاظم مستحقی‌راد سرمربی مشهدی تیم ملی از روز هشتم تیرماه به میزبانی مشهد در سال شهید بهشتی برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: به منظور ارتقای سطح فنی بازیکنان استان، تمرینات مشترکی بین تیم منتخب نوجوانان استان و تیم ملی ایران در این اردوی یک هفته‌ای برگزار می‌شود.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری رقابت‌های انفرادی قهرمانی نوجوانان دختر کشور از روز اول تا سوم تیرماه در مشهد، بیان کرد: مهشید اشتری نوجوان ملی پوش استان در این رقابت‌ها به مقام سوم کشور دست یافت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور در مشهد"
    1. کمال اردلان زاد گفت:

      این اردوها بیشتر برای هیئت خراسان به درد می خورد نه بازیکنان تیم ملی که در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی هستند.معمولا در کشورهای صاحب پینگ پنگ به دنبال حریف تمرینی قوی تر از بازیکنان خودی می گردند تا سطح بازی بازیکنان را بالا ببرند اما در این اردو شرایط برعکس شده است وبازیکنان تیم ملی در اختیار بازیکنان استان خراسان قرار گرفته اند.ضمنا این بازیکنان در شهرهای خودشان بهتر تمرین می کنند.این اردوها برای پرکردن عریضه است و نه تنها هیچ خاصیتی نداردبلکه مضر هم هست.

    2. خلیل احمدی گفت:

      باسلام
      اگر شهرستان مشهد و استان خراسان بازیکنی دارد که به ارتقا فنی بازیکنان تیم ملی کمک کند چرا هیچ بازیکنی در دسته برتر ندارد؟پس خواهشمند است سرمربی محترم تیم ملی نوجوانان که اتفاقا خود از بازیکنان سابق تیم ملی نوجوانان بوده است وبهتر از هر کسی میداند حریف تمرینی خوب وقدرتمند چه نقش ارزنده ای را در ارتقا بازی بازیکنان ایفا کند .پس واقعیت چیز دیگری است!
      هرچند سر مربی تیم ملی اختیار این راکه اردوی تیم ملی را هر کجا بخواهد بگزار بنماید.به شرطی شرایط رشد وتقویت بازیکنان تیمش را فراهم نماید

    3. جواداحمدی گفت:

      باسلام
      بادودیدگاه ارائه شده موافق هستم خراسان درسالهای گذشته نتوانسته بازیکن ارزشمندی رامعرفی نماید بی شک هدف ارتقاء بازیکنان خراسان است وبس !!!


    تازه ترین اخبار