امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43166
    ارسال خبر چاپ خبر
  • داوران تنیس روی میز یکی از اقشار مهم و محترم و باسواد و در عین حال مظلوم این رشته در کشور محسوب می شوند که همواره علاوه بر مواجه شدن با تبعیض همواره جزو گمنامان پینگ پنگ ایران بوده اند. قرار است سمینار داوران در اصفهان برگزار گردد اما متاسفانه در بین داوران دعوت شده…

    داوران تنیس روی میز یکی از اقشار مهم و محترم و باسواد و در عین حال مظلوم این رشته در کشور محسوب می شوند که همواره علاوه بر مواجه شدن با تبعیض همواره جزو گمنامان پینگ پنگ ایران بوده اند.

    قرار است سمینار داوران در اصفهان برگزار گردد اما متاسفانه در بین داوران دعوت شده به این سمینار نام و نشانی از بزرگان و برجستگان این رشته به چشم نمیخورد!

    گویا مسئول کمیته داوران فدراسیون(آقای حجازیان) لیست داوان را به محمد زارع پور ارائه داده و ایشان بدون در نظر گرفتن سوابق و حرمتها بصورت کاملا گزینشی نام  بسیاری از صاحب نظران و مدرک داران در داوری را از این لیست حذف کرده است.

    حتی اگر چنین اتفاقی صحت داشته باشد باز هم متاسفانه آقای حجازیان مقصر اصلی این ماجرامی باشدزیرا ایشان مسئول کمیته داوران بوده و باید از خانواده وهمکاران خود دفاع کند واز همه مهمتر شبهات فراوانی در داوری کشور وجود دارد که بیشتر برگزاریها توسط شخص آقای حجازیان و چند نفر معدود دیگر برگزار شده و درآمد حاصله از این راه مبلغ چشمگیری می باشد.

    در این مطلب جا دارد تا از از آقای باقری دبیر فدراسیون همانند دهها سوال بی جواب قبلی را بی پاسخ گذاشته برای بار دیگر سوال کنیم که آیا این اقدامات عدالت و انصاف است واز همه مهمتر تقش شما در این فاجعه ها چیست؟آقای باقری که حداقل انسان خداترسی هستند و مطمئنا اعتقاد راسخ دارند که فردا باید پاسخگوی این اتفاقات در محضر خداوند باشد براستی چه پاسخی در آن روز خواهد داشت؟

    البته در این بین ما قصد نداریم که کاسه داغتر از آش باشیم زیرا اولویت دفاع با خود داورانی است که حقوق آنان تضییع شده است که امیدواریم بجای ترس از بندگان خدا از خداوند ترسیده و تکانی به خود بدهند.

    ما اطلاعات کاملی داریم که قبل از اینکه لیست داوران به دست آقای زارع پور برسد قبلا نام برخی افراد برجسته از این لیست حذف شده و بعدا به آقای زارع پور ارائه شده است و مسلما طبق روال (زارع پوری) در فدراسیون ایشان هم تعداد دیگری را از این لیست حذف کرده اند.

    اگر داوران به خود تکانی بدهند ما هم در ارائه اطلاعات و مطالب بعدی کوتاهی نخواهیم نمود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف داوران برجسته کشور!آیا سکوت داوران جایز است؟"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام … شاید اصل بر این است که عده ای محدود در این وادی بروز شوند تا استانها برای برگزاری نیازمند باشتد …و اصل خودکفایی به نحوی اجرا شود ..گویا افراد منتخب افرادی بودند که سال قبل سرداور مسابقات کشوری بوده اند و خلاصه این چشمه جوشان سرداوری به این طریق موروثی شده است … بهتر است کمیته فنی نظر دهد که این اصل جدایی مربیان از داوران را چه کسانی مطرح و تایید واعلام نمودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. مطلع از امورات اهالی پینگ پنگ گفت:

      جناب اقای علوی عزیز
      متاسفانه در تنیس روی میز همه می خواهند شنا کنند ولی خیس نشوند . انواع ظلم به آن ها می شود ولی اگر از سنگ صدایی درآمد از انها هم در می آید . انشاالله که این بار اعتراض و اقدامی کنند . بازهم گلی به جمال بعضی رئیسان هیات که مردانه در مجمع حضور نیافتند و مردانه هم دلایل عدم حضورشان را در خبرگزاری های معتبر اعلام و خیلی محترمانه از وضعیت جاری در تنیس روی میز گله کردند که اتفاقا اثرات خیلی خوبی هم در بین مسئولین وزارت ورزش به همراه داشت .
      پیشنهاد میکنم داوران محترم حداقل ازطریق نمایندگان مجلس شهرشان پیگیر حقوق از دست رفته خود که در نهایت منجر به لطمه به استانشان می شود ، باشند . ببینیم و تعریف کنیم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز که نام شما در دل و جان ما جای دارد
        با سلام
        احتراما،اتفاقات سه ساله اخیر نشان دهنده بسیاری از مسائلی است که با کالبد شناسی بسیار آن در این سایت یا دیگر سایتهای موجود بخوبی می توان وزن بیشتر آدمهای موجود را در این عرصه بخوبی سنجید!
        اینجانب کاملا با نظر و دیدگاه عین واقعیت شما موافقم و همه افکار عمومی شاهد هستند که ما همیشه بعنوان خط اول مبارزه با ضد پینگ پنگیها در حال دادن بالاترین هزینه ها هستیم!آقای فلانی و خانم بهمانی یا پدر فلان بازیکن پسر یا پدر فلان بازیکن دختر با وجود اینکه میداند حق فرزندش تضییع شده است وبه نزد ما شکایت میبرد اما حاضر نیست بخاطر دلبندش یا بخاطر شاگردش یا بخاطر استانش وحداقل برای نجات این رشته از دست عده ای غیر این کاره کوچکترین پیگیری و تلاشی بکند!
        دلیلش را وقتی سوال میکنی به بهانه های واهی عنوان میکنند که ما نمیخواهیم وارد حاشیه شویم؟! یا ما فرزند پینگ پنگ باز داریم! یا انواع بهانه های دیگر!
        همه اطلاع دارند که اینجانب هم همانند سایرین فرزند دلبندی دارم که این عزیزتر از جان را بارها وبارها تحت انواع حاشیه ها فشارهای روحی و روانی قرار داده ومی دهند!
        آیا ما هم می بایست کنار میکشیدیم؟ وسکوت اختیار می کردیم؟در این صورت باید بارها و بارها از آن ضرب المثل معروف : (خلایق هرچه لایق) استفاده میکردیم!
        بازیکنان حقشان خورده می شود به ما شکایت میکنند اماحاضر نیستند خودشان قدمی بردارند!مربیان حقشان خورده می شود اما هیچکدام یک قدم برنمیدارند واز قضا بعد از خراب شدن از طرق فدراسیون با کمترین چراغ سبزی برای هرپستی با سرو کله به فدراسیون هجوم می آورند!داوران و سرپرستان و دیگران هم به همین شکل!
        حالا شما در نظر بگیرید که اگر ما هم میخواستیم خدا را فراموش کنیم و از بندگان فانی او بهراسیم وضعیت پینگ پنگ کشور چگونه بود؟
        ما میتوانستیم با وجود پتانسیلهای موجود بالاترین همکاری و رفاقت را با غیر پینگ پنگیها و نارفیقان انجام دهیم ووضعیت خودم و دلبند ملی پوشم نیز در بهترین شرایط موجود می بود! اما ما احساس میکنیم روسفیدیم و روسیاهان سهم خواه و الکی خوش که با انواع و اقسام نامهایی از قبیل سرمربی و کارشناس و صاحب نظر و کاربلد و مربی و….به پولهای میلیونی وبادآورده در این رشته شده اند نیز برای افکار عمومی مشخص و معلوم هستند.
        چیزی که مسلم است این ایام میگذرد و هنوز گویا باید بسیاری دیگر رسوا و روسیاه تر گردند!
        با تشکر

    3. هم بازی قدیمی گفت:

      منصور عزیز
      شرایط شما و بعضی های دیگر رادرک می کنم
      به قول یکی از عزیزان دلسوز : مردم شهری که همه در آن می لنگند ، به کسی که راست راه می رود ، می خندند ..!
      خدا بزرگ تر ازاین حرفهاست ، این روزها فروختن دوست و رفیق و منافع شخصی اصل و مبنانی گرفتن پست و مقام است .
      باید از گذشته درس بگیریم ، در زمان حال صبر و تلاش کنیم و به آینده امیدوار باشیم که خداوند هم جای حق نشسته و هم با صابرین است

    4. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      آقای میرسالاری
      با سلام
      احتراما، باز از این حرفهای بی سرو ته زدید؟
      جنگ! دوست عزیز کسی با کسی سر جنگ ندارد!اما در باره تغییرات بهتر است کمی چشم باز کنید تا بیشتر متوجه موج تغییراتی باشید که اگر برخی سایتها نبودند چه می شد؟
      قرار شد سنجیده تر و منطقی تر حضور داشته باشید
      با تشکر

    5. داور کهنه کار گفت:

      با سلام
      متاسفانه امور داوری در دست چندین نفر به صورت تقسیمی و جدیدا موروثی دراومده.عده ای از طریق انحصار داوری کاسبی و مع الاسف عده ای دنبال روابط بی ضوابط و نمایش در برگزاری این دست سمینارها هستند.آقای علوی شما چند سال است خوب این چنین سمینارها و رفتارها را واکاوی نموده اید.لطفا به تلاش خود جهت روشن شدن حقایق ادامه دهید. ماه پشت ابر نمی ماند و خداوند روسیاهان را رسوا خواهد کرد.
      باتشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        داور کهنه کار و حالا یا هرچی…
        با سلام
        احتراما، به نظر شما پیگیری مطالبات اینگونه جواب خواهد داد؟شما انتظار دارید با نام تقی و نقی در دیدگاههای خود را ارسال بفرمایید ونتیجه ای هم داشته باشد؟
        دوست عزیز و بزرگوار :تا وقتی که ترس و پنهان شدن پشت القاب جعلی ادامه دارد ،شک نکنید که این سیستم پابرجا و مستحکم تر به کار خود ادامه خواهد داد!
        از لحاظ قانونی انتشار دیدگاهها با نامهای غیر واقعی هیچگونه ارزشی نخواهد داشت.
        باتشکر

    6. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      منقد جان
      با سلام
      احتراما،با پیشنهاد شما موافقت می شود بزودی لینکی مخصوص سوال و انتقاد و وراهکار و…در ارتباط با کمیته های فدراسیون درسایت منتشر خواهد شد.اول از کمیته داوران و آقای حجازیان شروع خواهیم کرد.مطمئنا لازمه انتشار دیدگاه یا انتقاد یا حتی پیشنهاد رعایت کردن اصول قانونی است واز آن جمله ذکر نام و فامیل واقعی و ایمیل مشخص می باشد
      باتشکر


    تازه ترین اخبار