امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۳:۲۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43198
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انصراف مهران احدی در دقایق ۹۰ پیش از اعزام باعث شد تا ملی پوشان کشورمان با ترکیبی ناقص وارد رویداد آسیایی حساس شوند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهران احدی بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران که در کارنامه فعالیت های خود افتخارات زیادی را…

    انصراف مهران احدی در دقایق ۹۰ پیش از اعزام باعث شد تا ملی پوشان کشورمان با ترکیبی ناقص وارد رویداد آسیایی حساس شوند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهران احدی بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران که در کارنامه فعالیت های خود افتخارات زیادی را در میادین بین المللی برای کشورمان به نام خود ثبت کرده است در سال ۹۱ و در اخرین مسابقات انتخابی تیم ملی نشان داد که هنوز قدرت رویارویی با حریفان را دارد.

     

    وی با شکست جوانان تنیس روی میز به عنوان یکی از چهار نفر اصلی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا انتخاب شد.

     

    در رقابتهای قهرمانی جهان فرانسه که در اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار شد احدی با وجود سن بالا و غیبت بیش از دو سال در رقابتهای بین المللی با اوج آمادگی حاضر شد و موفق گردید در رقابتهای انفرادی با شکست رقبای خو به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعو کند احدی در مرحله حذفی نیز یک برد به دست آورد و خود را به جدول اصلی رقابتها رساند هر چند وی بی نظمی و عدم برنامه ریزی کشور میزبان در برگزاری رقابتها را عامل باخت خود در دومین مرحله حذفی دانست اما صعود احدی تا این مرحله نشان از قدرت بالای بازی این پینگ پنگ باز باسابقه داشت.

     

    پس از رقابتهای قهرمانی جهان لیست بازیکنان تیم ملی برای شرکت در مسابقات زاگرب کرواسی به منظور امادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا کره جنوبی اعلام شد این در حالی بود که نام مهران احدی در میان تعجب همگان در این فهرست خالی بود و به جای نام پوریا عمرانی درج شد.

     

    شورای برون مرزی با اعزام به مسابقات کرواسی مخالفت کرد اما همین زنگ خطر و اولین نشانه های حذف احدی را فاش کرد.

     

    براساس این گزارش پس از منتفی شدن زاگرب اردوهای تیم ملی کوتاه و چند روزه در دو مرحله در حالی برگزار شد که در اردوی مرحله آخر و قبل از اعزام مهران احدی در تمرینات شرکت نکرد تا اینکه تیر خلاص قبل از اعزام ملی پوشان به رقابتهای قهرمانی آسیا کره جنوبی پرتاب شد و سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در میان مصاحبه اش از انصراف مهران احدی خبر داد.

     

    در این گزارش آمده است با وجود اینکه کاپیتان سابق تیم پینگ پنگ کشورمان در بیان علت انصراف خود ترجیح داده سکوت کند و دلایل شخصی را عامل این موضوع بداند اما غیبت وی با ابهامات زیادی روبرو است و اشکال اساسی اینجاست که اگر قرار بوده این اتفاق بیفتد چرا زودتر اعلام نشده است تا نفر دیگری جایگزین این بازیکن شود.

     

    در شرایطی که تیم ایران می‌توانست با ترکیب ۵ بازیکن اعزما شود با ۴ بازیکن راهی کره جنوبی شد تا با ترکیبی ناقص به رقابت با رقبای آماده آسیایی خود بپردازد.

     

    بعد از نام احدی بازیکنانی همچون عارف احمدی فر و میدیا لطف اله نسبی که در رقابتهای انتخابی تیم ملی نفرات پنجم و ششم بودند می توانستند با توجه به آمادگی خود گزینه مورد قبول و شایسته ای برای تیم ملی کشورمان به حساب بیایند.

     

    رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی و از ۹ تا ۱۶ تیر برگزار می شود./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز ماراتن آسیایی پینگ پنگ با ترکیب ناقص تیم ایران"
    تازه ترین اخبار