امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲:۳۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43214
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش ۳۷ ساله تنیس روی میز کشورمان گفت: نرفتن به مسابقات قهرمانی آسیا به منزله خداحافظی ام نیست و می خواهم تا عمر دارم بازی کنم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص علت انصراف خود از رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی…

    ملی پوش ۳۷ ساله تنیس روی میز کشورمان گفت: نرفتن به مسابقات قهرمانی آسیا به منزله خداحافظی ام نیست و می خواهم تا عمر دارم بازی کنم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص علت انصراف خود از رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی اظهار داشت: شرایط را جمع بندی کردم ضمن اینکه با مشورت ابراهیم علیدخت مربی تیم ملی به این نتیجه رسیدم که بهتر است از حضور در این رقابتها انصراف دهم.

     

    وی در پاسخ به اینکه چرا زودتر انصراف خود را اعلام نکرد اذعان داشت: من درخصوص این موضوع با علیدخت صحبت کرده بودم اما وی به من گفت که باید بررسی کند به همین دلیل نزدیک اعزام این خبر اعلام شد.

     

    ملی پوش با سابقه تنیس روی میز خاطر نشان کرد: بعد از اینکه سالها از اردوی تیم ملی به دلایل شخصی دور بودم سعی کردم با قدرت باز گردم سبک بازی ام را تغییر دادم و قوی تر شدم قدرتمند بازی ام تنها احساس شخصی من نیست بلکه سایر بازیکنان و نتایجی که در مسابقات کسب کرده ام خود گواه این مطلب است که با قدرت بازی کنم.

     

    وی درباره ی اینکه آیا دیگر در هیچ رقابت برون مرزی شرکت نخواهد کرد گفت: خیر من قصد دارم تا آخر عمر پینگ پنگ بازی کنم درست است که به رقابتهای قهرمانی آسیا نرفته ام اما این به معنای خداحافظی از تیم ملی نیست و سعی می کنم با آمادگی لازم در مسابقات بعدی ظاهر شوم.

     

    احدی پیش بینی کرد: فکر می کنم با توجه به برخی شرایط مثل غیبت تیمهای کره شمالی و اندونزی همچنین غیبت دو بازیکن مطرح سنگاپور ایران بتواند در رقابتهای قهرمانی آسیا کره جنوبی نتایج قابل قبولی بگیرد.

     

    کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ادامه دا: بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ سعی می کنند همیشه خودشان زحمت بکشند حتی اگر اردویی هم برگزار نشود یا مدتش کم باشد بازیکنان تلاش خود را می کنند و نمی گذارند از اوج آمادگی دور بمانند فکر می کنم بتوانند در این رقابتها نیز به نتیجه مطلوب برسند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی:مجموع شرایط نگذاشت به قهرمانی آسیا بروم/ خداحافظی نکردم تا عمر دارم بازی می کنم"
    تازه ترین اخبار