امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲:۳۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43249
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی گفت: بزودی طرح تنیس روی میز در خانواده ها اجرا می شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسعود ژاله رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات در نظر دارد این ورزش را در مجتمع های مسکونی و خانه ها اجرایی…

    رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی گفت: بزودی طرح تنیس روی میز در خانواده ها اجرا می شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسعود ژاله رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات در نظر دارد این ورزش را در مجتمع های مسکونی و خانه ها اجرایی کند.

     

    وی گفت: این طرح با مشارکت شهرداری و مدیران مجتمع های مسکونی اجرا و میز و کلاسهای آموزشی نیز توسط هیات تنیس روی میز ارایه می شود.

     

    ژاله رجبی همچنین با اظهار تاسف از جایگاه نهم تنیس روی میز استان در کشور اظهارکرد: قبلا این استان جزو رتبه های اول و دوم در کشور بود.

     

    وی علت سقوط جایگاه تنیس روی میز استان را ضعف شدید مالی و همچنین نبود زیر ساخت های این ورزش اعلام کرد و افزود: امسال هیچ گونه اعتباری در این زمینه اختصاص نیافته و سال گذشته هم رقم خیلی ناچیزی اختصاص یافت.

     

    رییس هیات تنیس روی میز استان از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در ملکان خبر داد و گفت: از چند استان شمالغرب کشور در این دوره ها شرکت کرده اند و به شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون عملی و کتبی گواهینامه داده می شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طرح ورزشی تنیس روی میز در خانواده ها اجرا می شود"
    تازه ترین اخبار