امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۱:۳۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43304
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات آسیایی کره جنوبی /بوسان تیم های ملی آقایان و بانوان کشورمان به مصاف حریفان رفتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برخلاف  نتایج دیروز این بار این بانوان بودند که موفق به پیروزی شده و تیم آقایان با شکست مواجه شد. در بخش بانوان تیم ملی کشورمان برابر تیم قزاقستان روبرو شد…

    در ادامه مسابقات آسیایی کره جنوبی /بوسان تیم های ملی آقایان و بانوان کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برخلاف  نتایج دیروز این بار این بانوان بودند که موفق به پیروزی شده و تیم آقایان با شکست مواجه شد.

    در بخش بانوان تیم ملی کشورمان برابر تیم قزاقستان روبرو شد وموفق شد با نتیجه ۳بر۱ این تیم را شکست دهد. محجوبه عمرانی تنها باخت این تیم را متحمل شد.

    در بخش آقایان تیم ملی کشورمان برابر تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه قابل پیش بینی ۳بر صفر شکست خورد. شاهین اخلاق پسند کاپیتان کارکشته تیم ملی کشورمان موفق شد برابر جان  میزوتونی دارای رنکینگ جهانی ۱۱ یک گیم را با پیروزی به پایان برساند ونشان دهد که با وجود برخی بی مهری ها و کم توجهی ها دود از کنده بلند می شود!

    برادران عالمیان  با نتیجه ۳بر صفر از حریفان خود شکست خوردند. تیم مردان ایران فردا برای کسب مقام پنجم تا هشتم باید به مصاف تیم هنک کنگ برود.

    گفتنی است محمد زارع پور رئیس فدراسیون کشور بارها ادعا کرده که در مسابقات آسیایی کره وهمچنین المپیک صاحب مدال خواهیم شد.باید منتظر ماند و دید والبته هرکسی از موفقیت تیم کشورش خوشحال خواهد شد البته امیدواریم  منظور از کسب مدال در رشته والیبال یا وزنه برداری  یا کشتی  نبوده باشدزیرا در شرایط فعلی انتظار کسب مدال از این رشته یک توهم وسراب محسوب می گردد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آسیایی کره جنوبی(بوسان)/دود از کنده بلند شد!"
    تازه ترین اخبار