امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰:۴۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43463
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،(مهدی آرمندنیا» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا،افزود:رقابت های پاراآسیایی جوانان ژاپن در دومین دوره که در سال ۲۰۰۹ برگزار شد یک تلنگر برای تمامی کشورهای آسیایی بود. وی گفت :در رشته تنیس روی میز تیم های ژاپن، کره جنوبی و هنگ کنگ در دوره قبل خوب ظاهر…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،(مهدی آرمندنیا» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا،افزود:رقابت های پاراآسیایی جوانان ژاپن در دومین دوره که در سال ۲۰۰۹ برگزار شد یک تلنگر برای تمامی کشورهای آسیایی بود.

    وی گفت :در رشته تنیس روی میز تیم های ژاپن، کره جنوبی و هنگ کنگ در دوره قبل خوب ظاهر شدند و در این دوره ( سومین دوره ) نیز احتمالا از رقبای اصلی تیم جوانان ایران خواهند بود.

    وی با ابراز رضایت از دومین مرحله اردوی آمادگی تیم تنیس روی میز جوانان معلول در تهران، گفت:ترکیب اصلی تیم تنیس روی میز برای حضور در سومین مرحله اردوی آماده سازی به زودی مشخص خواهد شد.

    رییس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین تصریح کرد:برای آمادگی حضور در رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی، پنج مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفتیم که مرحله نخست در سال گذشته و مرحله دوم در ابتدای تیرماه امسال به مدت شش روز در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

    وی خاطر نشان کرد:در دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم تنیس روی میز هفت نفر دعوت شدند که یک نفر برای مرحله سوم حذف می شود و با انجام کلاس بندی نهایی ترکیب اصلی تیم تنیس روی میز جوانان برای حضور در سومین دوره بازی های پاراآسیایی مشخص می شود.

    آرمندنیا در مورد نحوه تمرین ملی پوشان جوان در اردوها نیز گفت: طبق روال گذشته در اردوها، تمرینات در دو جلسه صبح و بعدازظهر برگزار می شود و به موازات آن تمرینات بدن سازی نیز در نظر گرفته شده است. در ضمن فیلم مسابقات مختلف نیز در مدت اردو برای ورزشکاران پخش می شود تا آنان از تجزیه و تحلیل مربیان در باره این بازی ها استفاده کنند.

    وی در مورد تیم اعزامی به مسابقات پاراآسیای جوانان نیز گفت: تصمیم داریم تیم اعزامی را در یک کلاس انفرادی و ۲ کلاس تیمی، انفرادی اعزام کنیم تا بر این اساس بتوانیم از نفرات در مسابقات تیمی و انفرادی به صورت همزمان استفاده کنیم.

    دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم تنیس روی میز جوانان با حضور مهرداد محمدپور، سیدحسام حسینی، صادق ناظمی، حسین جعفری، مهدی هاتفی، سپهرداد ظفری و حسین زمان‌پور برگزار شد. دعوت شدگان تمرینات خود را زیر نظر ابراهیم واقفی و علی شکارلو مربیان تیم تنیس روی میز جوانان انجام دادند.

    سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان آبان ماه سال جاری در مالزی برگزار می شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آرمندنیا:تلاش کشورها در ورزش جوانان معلول فراتر از انتظار است"
    تازه ترین اخبار