امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۳:۳۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4348
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با انجام مرحله یک چهارم نهایی تیم ها و نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات دونفره و انفرادی قهرمانی جوانان دختر کشور از روز گذشته در مجموعه غدیر قزوین آغاز شد و پینگ پنگ بازان به مصاف هم رفتند. در قسمت دو نفره…

    با انجام مرحله یک چهارم نهایی تیم ها و نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات دونفره و انفرادی قهرمانی جوانان دختر کشور از روز گذشته در مجموعه غدیر قزوین آغاز شد و پینگ پنگ بازان به مصاف هم رفتند. در قسمت دو نفره که با حضور ۳۹ تیم از ۲۲ استان آغاز شد امروز در مرحله نیمه نهایی تیم دونفره ملیکا آخوندی و نوشین میر علایی از اصفهان با تیم دونفره هستی خواست خدایی از فارس و مهسا اردشیری از مازندران می رود و در بازی دیگر، تیم دو نفره قزوین متشکل از زهرا نیاقی ها و رضوان بهرامی با تیم زهرا علوی از خوزستان و فروزان فرزین نژاد از اصفهان دیدار خواهد کرد و تیم های برتراین رقابت ها به فینال راه خواهند یافت.

    در قسمت انفرادی این رقابت ها که با حضور ۸۱ ورزشکار انجام شد در مرحله نیمه نهایی فروزان فرزین نژاد از اصفهان با همشهری خود نوشین میرعلایی روبرو می شود و محدثه سلیمانی از قزوین به مصاف ملیکا آخوندی از اصفهان خواهد رفت.

    گفتنی است؛ فینال بخش دونفره و انفرادی ظهر امروز برگزار می شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج مسابقات قهرمانی جوانان کشور دختر در قزوین"
    تازه ترین اخبار