امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸:۱۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43682
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا که در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آَسیا در بوسان کره جنوبی برگزار شد، به پیشنهاد چایزن هوا (Cai Zhenhua) ، رییس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا،…

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا که در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آَسیا در بوسان کره جنوبی برگزار شد، به پیشنهاد چایزن هوا (Cai Zhenhua) ، رییس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، شاهرخ شهنازی به عنوان قائم مقام دائمی این کنفدراسیون منصوب شد.

    رییس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در خصوص اعطای این سمت اظهار داشت:این سمت به پاس بیش از دو دهه خدمات مستمر و زحمات بی شائبه شاهرخ شهنازی در کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU) و همچنین تلاشهای مستمر ایشان در ایجاد جوی صمیمانه همراه با صلح و دوستی در بین اعضاء در طی این سالها، به وی اعطاء می شود.

    گفتنی است این تصمیم از سوی رییس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در کنگره سالانه این کنفدراسیون که در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۳ مطرح گردید که با تایید قاطع همه افراد حاضر روبرو و تصویب شد.

    شهنازی که سمت قائم مقامی رییس کنفدراسیون آسیا را عهده دار بوده است، پس از این انتصاب، دیگر نیازی به شرکت در انتخابات آتی نخواهد داشت، چرا که این سمت دائمی است.

    همچنین شهنازی چندی پیش نیز از سوی آدام شرارا، رییس فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان نماینده ویژه فدراسیون جهانی تنیس روی میز در المپیک ها و آکادمی های بین المللی منصوب شده بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا: شهنازی قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا شد"
    تازه ترین اخبار