امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۴:۱۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43758
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری فارس: بسته شدن پرونده تنیس روی میز ایران با حذف تیم دونفره بانوان

     

     

    پرونده تنیس روی میز ایران با حذف تیم دونفره بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بسته شد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، تیم دونفره بانوان ایران متشکل از ندا شهسواری و محجوبه عمرانی روز گذشته در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا به مصاف تایوان رفتند که در پایان با شکست ۳ بر یک مقابل حریف حذف شدند.

     

    تیم دونفره کشورمان در حالی که گیم نخست را به سود خود تمام کرد، اما گیم های بعدی را واگذار کرد تا پرونده ایران در بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بسته شود.

     

    نوشاد عالمیان تنها نماینده راه یافته کشورمان به مراحل بالاتر مسابقات انفرادی بود که روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل حریف چینی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

     

    در این رقابت‌ها تیم مردان ایران که در دوره قبل نهم شده بود، در مکان هشتم ایستاد و بانوان ایران هم جایگاه یازدهم را از آن خود کرد.

     

    ملی‌پوشان در حالی عازم این رقابت‌ها شدند که اردوی قابل توجه و پرباری نداشتند و تنها ۲ مرحله اردو داشتند که یکی از آنها در ویلای پدر نوشاد عالمیان و دیگری در شهر رشت بود.

     

    به گزارش فارس، وضعیت تنیس روی میز ایران از لحاظ مالی و مدیریتی در شرایط چندان مناسبی قرار ندارد و چندی پیش خبرهایی مبنی بر برکناری یا جایگزینی فرد دیگری در راس فدراسیون به گوش رسید.

     

    گفته می‌شود مشکلات مالی این فدراسیون به حدی زیاد است که فدراسیون توانایی برگزاری اردوها را هم ندارد.

     

    در آخرین رنکینگ اعلام شده نیز نوشاد و نیما عالمیان، نفرات اول و دوم ایران سقوط داشتند و تعدادی از ملی پوشان نیز به دلیل عدم اعزام به مسابقات بین المللی در خطر حذف از رنکینگ قرار دارند.

     

    برخلاف مردان در این رده بندی بانوان ایران صعود داشتند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرگزاری فارس:بسته شدن پرونده تنیس روی میز ایران با حذف تیم دونفره بانوان"
    تازه ترین اخبار