امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۸:۱۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43761
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سیده زهرا علوی بار دیگر با شایستگی بر بام ایران ایستاد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر سیده زهرا علوی با شایستگی و قدرتمندانه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت. این مسابقات که با حضور هشت نفر از برترینهای دختر جوان کشور در تهران برگزار…

     

    سیده زهرا علوی بار دیگر با شایستگی بر بام ایران ایستاد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر سیده زهرا علوی با شایستگی و قدرتمندانه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

    این مسابقات که با حضور هشت نفر از برترینهای دختر جوان کشور در تهران برگزار می شد با قهرمانی کاپیتان تیم ملی ایران همراه بود.

    زهرا علوی که به نمایندگی از خانواده بزرگ پتروشیمی  و با پشتیبانی مهندس یزدانی مدیرعامل کاردان سازمان منطقه ویژه اقتصادی در این مسابقات حضور پیدا کرده بود موفق شد با شایستگی از مقام خود دفاع کرده و برای چندمین بارپیاپی قهرمانی را از آن خود نماید.

    زهرا علوی کاپیتان ریز نقش  تیم ملی جوانان موفق شد علاوه بر قهرمانی در دور دوم ،در مجموع مسابقات نیز با شایستگی برسکوی قهرمانی  بایستد.

     جادارد تا از مهندس یزدانی مدیر عامل ورزش دوست و مدبر سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر دراین ارتباط قدردانی  ویژه بعمل آید.

    همچنین از سرکار خانم سارا سلطانی مربی کاردان و برجسته بین المللی کشور که در شرایط بسیار سخت و با وجود پاره ای مشکلات شخصی هدایت زهرا علوی را در این مسابقات بعهده گرفت تشکر مخصوص می نماییم.

    سرداور این  مسابقات سرکار خانم پوران رحیمی بود و کمک سرداورخانم زهرا جعفری و تیم داوری متشکل از مهشاد عبادیان ، سارا برمکی، منصوره صفری محمدی، معصومه کریمی و فاطمه کنعان پناه که بدینوسیله به این زحمت کشان گمنام خسته نباشید عرض میکنیم.

    نتایج دور دوم مسابقات در ادامه آمده است:

    ۱- سیده زهرا علوی از خوزستان مقام اول

    ۲-غزاله مولا طلب از البرز مقام دوم

    ۳-صبا صفری از مازندران مقام سوم

    ۴-فاطمه جمالی فر از البرز مقام چهارم

    ۵-مهشید اشتری از خراسان رضوی مقام پنجم

    ۶-مریم معظمی از البرز مقام ششم

    ۷-بهاره بابادی وند از خوزستان مقام هفتم

    ۸-فاطمه بهجت از خوزستان مقام هشتم

    نتایج مجموع نهایی این رقابتها به شرح زیر گزارش می گردد:

     

    ۱- سیده زهرا علوی (خوزستان) با ۲۹ امتیاز  مقام اول

    ۲-صبا صفری(مازندران) با ۲۶/۵ امتیاز مقام دوم

    ۳-غزاله مولاطلب(البرز) با ۲۶ امتیاز مقام سوم

    ۴-فاطمه جمالی فر(البرز) با ۲۱ امتیاز مقام چهارم

    ۵-مهشید اشتری(خراسان رضوی) با ۱۵/۵ امتیاز مقام پنجم

    ۶-مریم معظمی(البرز) با ۱۴/۵ امتیاز مقام ششم

    ۷- بهاره بابادی وند(خوزستان) با ۱۱ امتیاز

    ۸- فاطمه بهجت(خوزستان) با ۵/۵ امتیاز مقام هشتم

     


     

    جدول مسابقات در ادامه آمده است:

    d-2

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا علوی بار دیگر و با اقتدار قهرمان ایران شد"
    1. سید محمود علوی گفت:

      قهرمانم خسته نباشی زهرای گلم تبریک مرا بپذیر .
      از اینکه بار دیگر با قهرمانی در کشور باعث افتخاری دیگر برای ماوتمامی عزیزان خوزستانیمان شدی بر تو می بالیم امیدوارم با تلاش وکوشش کم نظیری که در وجود نازنینت سراغ دارم وبا زحمات بی دریغ مربی بزرگی مثل بابای گلت در مسیر قهرمانی محکم تر از گذشته گام برداری از خداوند متعال توفیق در تمام مراحل زندگیت را خواهانم

    2. خسرو مايلي گفت:

      قهرمانی شاید اتفاقی باشد ولی استمرار آن فقط وفقط به شایستگی بازیکن وعوامل وابسته به آن میباشد

      این قهرمانی برشما وخانواده پرتلاشت مبارک باشد

    3. اشتری گفت:

      باتبریک به خانم علوی بابت قهرمانی وخسته نباشید به فرزند عزیزمان مهشید که توانست با بازیهای خوب دور دوم جبران دور اول رابکند .یادمان نرود که ایشان کوچکترین شرکت کننده مسابقات بود.متولدشهریور۷۹

    4. کیمیا رستمی گفت:

      با سلام و احترام خدمت آقای علوی و زهرا خانم قهرمان
      بدین وسیله قهرمانی زهرای عزیز را تبریک عرض نموده و موفقیتهای روزافزون را برایشان از خداوند خواستارم.

    5. خلعتبری گفت:

      کسب این قهرمانی باارزش را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم امید است باغیرت و همت شما جوانان ایران اسلامی و توکل بر خداوند متعال این موفقیت ها با کسب عنوان های برتر و برافراشته شدن پرچم کشور عزیزمان در میادین دیگر همچنان تداوم یابد. خلعتبری

    6. شمس گفت:

      با عرض تبریک و شادباش به خانم زهرا علوی و پدر زحمتکش و بزرگوارشان
      این قهرمانی مهر تائیدی بود بر شایستگی و اقتدار خانم علوی و پاداشی بود برای زحمات بی دریغ و تمرینات مستمر و بی وقفه شما.
      امیدوارم همیشه و در همه حال پیروز و سربلند باشید.

    7. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      خانواده محترم علوی
      باسلام وعرض ارادت وادب
      پیروزی زهراجان را به شما صمیمانه تبریک می گویم.امیدوارم این بازیکن با اخلاق و خوب کشور را در میادینی بزرگتر نیز موفق و سربلند ببینیم.

    8. amidi گفت:

      با سلام ضمن تبریک به همه این قهرمانان،باز هم جای خوشوقتی است که همراه اقتدار سیده زهرا ،نوجوانانی قویتر از سابق رشد نموده و استعدادهای جدید شکوفا شده اند . به پدر و مادران و مربیان و حریفان تمرینی این بازیکنان تبریک مجدد عرض میکنم

    9. نیکخواه محمد گفت:

      تبریک به خانم علوی و خانواده محترمشان

    10. پرویز جلالی گفت:

      با سلام به خانواده بزرگ پینگ پنگ و جوانان غیور ایران زمین قهرمانی سرکار خانم سیدزهراعلوی را به پدر و مادر عزیزش تبریک میگوییم و امید وارم موفقیت در عرصه مسابقات دیگر را نیز پیش رو داشته باشد انشاءا…
      همچنین موفقیت چشمگیر دختر گل مازندرانی مان صبا خانم را به خانواده محترم و مربی زحمتکش ایشان تبریک ویژه عرض می کنیم.ودعای خیر بزرگترها همیشه همراه جوانان عزیزمان باشد برای سلامتی همه قهرمانان این مرز و بوم و خانواده های گرامیشان صلوات.((خانواده جلالی ))

    11. موُذن گفت:

      درود بر فرزند قهرمان خوزستان
      خرسندیم که باردیگر شمارا برسکوی اول قهرمانی کشور میبینیم وبه خود میبالیم .من هم به نوبه خود این پیشامد بزرگ را تبریک میگویم.
      ومن الله توفیق…

    12. نادر جلوزان گفت:

      باسلام این موفقیت رابه جامعه ورزش خوزستان وخانواده محترم علوی تبریک عرض میکنم

    13. افشین رحیمی گفت:

      با سلام: ایران کشور بزرگی است و کسب عنوان قهرمانی در این کشور بزرگ افتخاری کم نظیر است.و باعرض تبریک خدمت سرکار خانم علوی و پدر بزرگوارشان.

    14. وحید بهروزی گفت:

      سلام وارادت خدمت جناب آقای علوی

      با تشکر از زحمات جنابعالی وتلاشهای فرزندمحترمتان با توجه به این همه فشار وحق کشی رئیس اشکذری وفدراسیون و…. به آن خانواده محترم همت شما ستودنی ومثال زدنی است یقین بدانیم که به احترام جد بزرگوارتان خداوند متعال همیشه یارشما خانواده باصداقت خواهد بود سلامت باشید

    15. کرم زاده گفت:

      موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند،بلکه چیزی است که تو به ان می اندیشی

      زهرا جان موفقیت شما را تبریک گفته و برایت آرزوی استمرار پیروزی را دارم

    16. بخشنده گفت:

      با سلام
      شک نکنید که موفقیت اتفاقی نیست بلکه نتیجه زحمات شبانه روزی گروهی است متشکل از بیش از یک نفر و به بار نشستن نتیجه آن برای یک نفر و یا بیشتر ، و موفقیت تکراری نتیجه زحمات بسیار طاقت فرسای همان گروه موفق است ، بنده به نوبه خود این موفقیت تکراری و چند باره را به زهرا خانم گل و پدر زحمتکش زهرا خانم ، منصور عزیز تبریک عرض میکنم و بامید موفقیت بیشتر زهرا خانم آنهم در مسابقات بزرگسالان کشور .

    17. مدیر سایت گفت:

      با سلام.
      احتراما،از تمام دوستان وسروران گرامی که از طرق مختلف (ایمیل،تماسهای فراوان تلفنی وفکس وپیامک)وخصوصا آن کسانی که در سایت ابراز محبت کرده تشکر وقدردانی مینمایم.
      مطمئنا گاهی وقتها یک بازیکن قهرمان می شود اما همه کارشناسان و مربیان اطلاع دارند که استمرار وتکرار و تثبیت قهرمانی آن هم در زمانی که مردمانش عصا از دست کور می دزدند ودر زمانی که عده ای غیر پینگ پنگی حتی حاضر نیستند نام و تصویری از قهرمان نخبه و دوست داشتنی تیم ملی را منتشر نمایند(هرچند سایت فدراسیون بیننده ای ندارد) کار ساده و آسانی نیست.
      زهرا خانم قهرمان از اول سال تاکنون بصورت برنامه ریزی شده باتوجه به گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان مشغول به تمرینات نتیجه بخش و روز آمد بوده است.بیاد دارم که توفیق زیارت یک هفته ای مشهد و سفر به محمود آباد و توسکا وحتی سفر به دبی را بخاطر تمرینات از دست دادیم!
      چشم انداز ما برای این قهرمان بااخلاق ملی از رده های پایه آغاز و انشاالله تا رده های بزرگسالان و بعد از آن مربی ملی برنامه ریزی شده است.
      این دختر قهرمان بخاطر تعویض چوب که به تشخیص اینجانب وبرای جهش جهت رده بزرگسالان صورت گرفت متحمل سختی های فراوانی گردید ولی خدا را شکر رفته رفته این تغییرات نتیجه داد و انشاالله میرود تا نتیجه بخش تر گردد.
      وقتی اراده خداوند برچیزی استوار باشد نه تنها غیر پینگ پنگیها بلکه تمام آدم و عالم هم اگر دست به دست هم بدهند نخواهند توانست کمترین خدشه ای براراده حق تعالی وارد نماید.
      باتشکر

    18. جمال مفاخری گفت:

      با سلام
      سرکار خانم زهرا علوی قهرمان ارزشمند کشورکسب مجدد مقام اول مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان ایران را به شما وخانواده محترمتان صمیمانه تبریک عرض می نمایم

    19. سپهر گفت:

      با عرض تبریک قهرمانی جوانان کشور خدمت خانم علوی.باسلام وخسته نباشید خدمت آقای علوی.اگر لطف کنید و نام چوب قبلی و فعلی و نام رویه های فورهند و بکهند خانم علوی راذکر کنید ،بی نهایت ممنون و سپاسگزار میشوم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما،چوب قبلی به نام ویکتوری بوده که ساخت کشور رومانی می باشد وکنترلی می باشد.چوب فعلی فوتینو و رویه فورهند تینرژی ۰ ۵ و رویه بکهند تی اس پی (تیرانو) پنج ستاره می باشد.
        با تشکر

    20. سپهر گفت:

      آقای علوی عزیز با تشکر از پاسخ شما.ممنونم

    21. فرخنده سلیمانی گفت:

      با نام خدا و عرض سلام
      زهرا جان یکبار دیگر باعث خوشحالی جامعه ورزش خوزستان شدی. به شماو خانواده محترم تیریک میگم و برایت آرزوی موفقیتهای بیشتر و پی و در پی دارم.

    22. با عرض سلام خدمت شما اقای علوی
      کسب مقام اول انتخابی تیم ملی جوانان را به شما و دختر گرامیتان خانم سیده زهرا علوی تبریک عرض می کنم.به امید کسب مقام اول در میادین بزرگتر و مسابقات برون مرزی و افتخار افرینی برای ایران عزیز.

    23. نسیم گفت:

      سلام۰۰۰وخسته نباشی افتخار خوزستان و مخصوصا دزفول۰با تشکر از خانم سلطانی استادم که. واقعان برای پینگ پنگ خوزستان زحمت میکشن۰


    تازه ترین اخبار