امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۰:۰۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43844
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسوول انجمن تنیس روی میز کارگران هرمزگان گفت: مسابقات تنیس روی میز انتخابی کارگران استان یادواره ˈحاج رحیم صادقیˈ در مجموعه ورزشی هفت تیر شهرستان بندرعباس برگزار شد.         به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا ˈسعید مظفریˈ دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دوره از مسابقات با…

    مسوول انجمن تنیس روی میز کارگران هرمزگان گفت: مسابقات تنیس روی میز انتخابی کارگران استان یادواره ˈحاج رحیم صادقیˈ در مجموعه ورزشی هفت تیر شهرستان بندرعباس برگزار شد.

     

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا ˈسعید مظفریˈ دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۲۸ نفر از بهترین های ورزش کارگری استان که رکورد دار مسابقات آسیایی و جهانی بودند، برگزار شد.

     

    وی اسامی این افراد را ˈسعید عباسیˈ از تایدواتر، ˈاردوان عبدیˈ از تایدواتر و ˈ سعید مظفریˈ از پاکساز زنده رود بیان کرد که توانستد به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کنند.

     

    مسوول انجمن تنیس روی میز کارگران استان هرمزگان ادامه داد: ˈ سید احمد خضراییˈ از مدیریت درمان مقام چهارم و ˈعزیز بسیمˈ از شرکت سیمان هرمزگان نیز عنوان پنجم را کسب کردند.

     

    مظفری ضمن تقدیر از تلاشهای ˈمحمدعلی سلیمیˈ نائب رییس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بندرعباس در خصوص پشتیبانی از جامعه ورزشی کارگران استان و حمایت های وی از این قشر، بیان داشت: پنج نفر اول به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام می شوند.

     

    حاج رحیم صادقی رئیس کمیته شهرستان ها و مربی دلسوز و ارزنده تنیس روی میز هرمزگان که طی سال ها ممارست صادقانه، شاگردان زیادی را در ابعاد اخلاقی و فنی پرورش داده بود، سال گذشته در حین مسابقات لیگ برتر تنیس هرمزگان با مشکل ایست قلبی مواجه و جان به جان آفرین تسلیم کرد.ک/۳

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه های تنیس روی میزکارگران استان هرمزگان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار