امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43856
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری مجمع تنیس روی میز خوزستان در گرمای ۵۰ درجه

    Untitled (2)

    برگزاری مجمع تنیس روی میز خوزستان در گرمای ۵۰ درجه

    خوزستان میزبان احسان باقری دبیر فدراسیون تنیس روی میز بود.

    حسین سلیمانی بار دیگر بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان خوزستان انتخاب شد.

    SONY DSC

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز خوزستان ،حسین سلیمانی باردیگر با اکثریت آراء بعنوان سکان دار تنیس روی میز استان زرخیز خوزستان انتخاب شد.

    مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان خوزستان از صبح امروز با حضور آفای باقری  دبیرمحترم فدراسیون وسایر مدعوین برگزار گردید. این انتخابات با اعلام آمادگی  سه نفر بعنوان کاندید برای تصدی این هیئت آغاز شده بود که با انصراف دوتن از آنان در دقیقه نود  رقابتها شکل دیگری بخود گرفت .

    2

    محمدرضا حاتمی  وامید اژدری به اضافه حسین سلیمانی  سه کاندیدای ثبت نام شده برای احراز مسئولیت هیئت تنیس روی میز بودند که بدور انتظار وبعد از بیان کردن دیدگاههای خود انصراف خود را اعلام کردند.

    با کنار رفتن این دونفر رای گیری آغاز و آقای حسین سلیمانی با اکثریت قاطع آراء بار دیگر بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان خوزستان انتخاب شد.

    بزودی در باره مسائل و مشکلات این هیئت مطالب جدیدی متشر خواهد شد.لذا از منتقدین و دلسوزان وکسانی که  مطالباتی از این قبیل شکایت ،انتقادویا راهکار و…ازاین هیئت  دارند تقاضا می شود تا موارد خود را به آدرس سایت ارسال تا با جمع آوری پیگیر موارد آنان باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حسین سلیمانی باردیگر رئیس هیئت پینگ پنگ خوزستان شد"
    1. علی رضا راشدیان گفت:

      به امید موفیت خانواده سلیمانی در تمامی عرصه های داوری مربی گری و …… استان انشا الله موفق و موید باشید

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیز بی نام که با نام ورزشکار خوزستانی مطلب نوشته اید
      با سلام
      احتراما،طبق قانون مطبوعاتی یا باید با نام و فامیل مشخص دیدگاههای خود را ارسال و بعد ما منتشر نماییم یا اینکه باید خودتان را حداقل برای مدیر سایت معرفی فرمایید.
      لطفا بفرمایید انتخابات کدام استان را مورد بررسی قرار داده ایم؟بالاخره در یک انتخابات برخی موافق و عده ای هم مخالف هستند واین یک امر طبیعی است.چنانچه خودتان را معرفی کردید توضیحات خواسته شده شما تقدیم خواهد شد.
      با تشکر

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب احمدی
      با سلام
      احتراما،تازمانی که با نام جعلی دیدگاههای خود را ارسال کنید قادر به انتشار آن نخواهیم بود.واقعا اگر دوست دارید مشکل پیگیری و آسیب شناسی گردد با نام و فامیل واقعی و شناخته شده وارد شوید.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار