امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۲:۰۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43877
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم های ملی تنیس روی میز ناشنوایان و پیوند اعضا برای حضور در المپیک ۲۰۱۳ ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضا به میزبانی شهرستان سنندج از پانزدهم تیرماه آغاز شده است .   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این…

     

     

     

    چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم های ملی تنیس روی میز ناشنوایان و پیوند اعضا برای حضور در المپیک ۲۰۱۳ ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضا به میزبانی شهرستان سنندج از پانزدهم تیرماه آغاز شده است .

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این مرحله از اردوی تدارکاتی ” کیوان تیشه گران ( کردستان ) ” ، بابک فتاحی ( لرستان ) و مسعود قربانی ( مازندران ) زیر نظر ” جمیل لطف اله نسبی ” مربی باسابقه کردستانی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد .

    گفتنی است چهارمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان و پیوند اعضا تا ۲۲ تیرماه در سنندج ادامه خواهد داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز چهارمین مرحله اردوی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان و پیوند اعضا در سنندج"
    1. با عرض سلام و ادب
      جناب اقای علوی لازم به ذکر است که چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا بانوان در تاریخ مذکور در همدان برگزار گردید.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار