امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43883
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خورنا: سیده زهرا علوی بار دیگر با شایستگی بر بام ایران ایستاد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگارخورنا ، با پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر سیده زهرا علوی با شایستگی و قدرتمندانه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.   این مسابقات که با حضور هشت نفر از…

    خورنا: سیده زهرا علوی بار دیگر با شایستگی بر بام ایران ایستاد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگارخورنا ، با پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر سیده زهرا علوی با شایستگی و قدرتمندانه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

     

    این مسابقات که با حضور هشت نفر از برترینهای دختر جوان کشور در تهران برگزار می شد با قهرمانی کاپیتان تیم ملی ایران همراه بود.

     

    زهرا علوی که به نمایندگی از خانواده بزرگ پتروشیمی و با پشتیبانی مهندس یزدانی مدیرعامل کاردان سازمان منطقه ویژه اقتصادی در این مسابقات حضور پیدا کرده بود موفق شد با شایستگی از مقام خود دفاع کرده و برای چندمین بارپیاپی قهرمانی را از آن خود نماید.

     

    زهرا علوی کاپیتان ریز نقش تیم ملی جوانان موفق شد علاوه بر قهرمانی در دور دوم ،در مجموع مسابقات نیز با شایستگی برسکوی قهرمانی بایستد.

     

    جادارد تا از مهندس یزدانی مدیر عامل ورزش دوست و مدبر سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر دراین ارتباط قدردانی ویژه بعمل آید.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خورنا:بانوی خوزستانی بر بام پینگ پنگ ایران ایستاد"
    تازه ترین اخبار