امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43932
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: بازیکنان خودشان دوست دارند در ویلای پدر نوشاد عالمیان حضور پیدا کنند و در آنجا احساس راحتی می‌کنند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: بازیکنان خودشان دوست دارند در ویلای پدر نوشاد عالمیان حضور پیدا کنند و در آنجا احساس راحتی می‌کنند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نتایجی که کسب شد از نظر من راضی کننده بود و به هدف‌مان که صعود به جمع هشت تیم برتر بود رسیدیم. ما از سال ۷۵ به بعد تاکنون نتوانسته‌ بودیم به جمع ۸هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم، اما در این دوره این اتفاق افتاد. دوستانی که می‌گویند کره شمالی شرکت نداشت و به همین دلیل ما توانستیم صعود کنیم باید بگویم که هشت سال پیش هم کره نیامده بود، آن زمان چرا صعود نکردیم؟

     

    وی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان گفت: نیما عالمیان در این رقابت‌ها برخلاف آنچه دوستان مطرح می‌کنند نمایش بسیار خوبی داشت. باید می‌دیدید او مقابل نفر ششم جهان چه طور بازی کرد. نیما فقط به تجربه این بازیکن و آن هم با نتیجه نزدیک باخت. ما روند نیما عالمیان را پیگیری می‌کنیم و از زمانی که من به تیم ملی آمدم گفتم که دو سال دیگر باید او را ببینید. نوشاد عالمیان هم به جمع ۱۶ بازیکن صعود کرد. اخلاق پسند نیز با توجه به اینکه چند ماهی بود به رقابت‌های بین‌المللی اعزام نشده بود، نمایش خوبی داشت و راضی کننده بود.

     

    * ما به احدی احتیاج داشتیم، اما خودش نخواست حضور پیدا کند

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اینکه چرا مهران احدی از حضور در مسابقات انصراف داد، گفت: او چند روز قبل از اعزام در اردوی ما حضور داشت، اما یکباره اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند حضور پیدا کند. من در این شرایط چه کاری می‌توانستم انجام دهم؟ مهلت ثبت نام بازیکنان تمام شده بود و کسی را نمی‌توانستیم جاگیزین او کنیم.

     

    علیدخت در خصوص اینکه گفته می‌شود او به دلیل اینکه می دانست در ترکیب تیم ملی جای نخواهد داشت و به همین دلیل انصراف داد،‌ تاکید کرد: مسئله فنی به من مربوط می‌شود. اصلا این طور نبوده است که مهران احدی در ترکیب تیم ملی جای نداشته باشد. من به خود او هم گفتم در این مسابقات رویش حساب کرده‌ایم و به تجربه‌اش نیاز داریم. به او گفتم که اگر نمی‌توانی حضور پیدا کنی نامه‌‌ای به فدراسیون بنویس و انصرافت را اعلام کن.

     

    * برای موفقیت تیم ملی باید سختی‌ها را هم تحمل کنیم

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در خصوص اینکه شما گفته بودید اگر شرایط خوبی فراهم نباشد در تیم ملی کار نمی‌کنم، و با توجه به عدم اردوهای مناسب همچنان ادامه خواهید داد، گفت: باید در این مورد توضیح بدهم. ما برای مسابقات هنگ کنگ از ۵ تا ۱۲ فروردین اردو گذاشتیم و پس از چند روز استراحت از شانزدهم کار را دوباره آغاز کنیم. آخر ماه هم به اردو رفتیم. برای مسابقات جهانی هم اردوی مجارستان را پیش رو داشتیم و از همانجا به مسابقات رفتیم. در مجموع اردوهای خوبی را برگزار کردیم و راضی کننده بود. بعد از این رقابت‌ها قرار بود به کرواسی برویم که به دلیل مخالفت شورای برون مرزی لغو شد. من با این مورد چه کاری می‌توانم بکنم. برای کار کردن در تیم ملی آمده‌ام و برای موفقیت آن باید سختی‌ها را هم تحمل کنم. ضمن اینکه صحبت من اینگونه بود که اگر در کارم دخالتی صورت بگیرد، نمی‌مانم، نه اینکه بخواهم با لغو یک اردو کار را رها کنم.

     

    * بازیکنان خودشان می‌خواهند در ویلای پدر نوشاد باشند

     

    وی در پاسخ به این سوال که اگر ویلای رحمت عالمیان، پدر نوشاد نبود تیم ملی کجا می‌خواست اردو برگزار کند، عنوان کرد: ما برای اردوی آسیایی با هیئت بابلسر هماهنگ کردیم و همه هزینه‌ها هم بر عهده آنها بود و خوابگاه مناسبی هم وجود داشت، اما وقتی بازیکنان در ویلای رحمت عالمیان راحت‌تر هستند و خودشان می‌گویند می‌خواهیم به آنجا برویم چه کار باید کنم؟ در مورد تمرینات هم باید از بازیکنان بپرسید که شرایط خوبی داشت یا خیر. مهم این است که تمرینات‌مان به خوبی برگزار شد.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: ما اگر دنبال حاشیه‌ها باشیم مطمئنا پیشرفت نخواهیم کرد و به نتیجه نخواهیم رسید. در مواقع حساسی که تیم ملی برای مسابقات آماده می‌شود به جای اینکه به بازیکنان روحیه بدهند و آنها را حمایت کنند برخی تنها به دنبال حاشیه‌سازی هستند. اگر کسی مخالف است بیاید رو در رو صحبت کند. انتقاد فنی کار خوبی است اما نباید تخریبی صورت بگیرد. من هم نمی‌گویم همه نتایجی که در چند ماه گذشته کسب شده برای من است. همه کمک کردند و من هم ذره‌ای نقش داشتم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: بازیکنان خودشان خواستند در ویلای پدر نوشاد باشند"
    تازه ترین اخبار