امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۴:۴۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43955
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسئول انجمن تنیس روی میز کارگران هرمزگان از اعزام تیم کارگران تنیس باز استان به مسابقات کشوری خبر داد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید مظفری مسئول انجمن تنیس روی میز کارگران استان ظهر امروز طی نشستی خبری گفت: این دوره از مسابقات…

     

     

    مسئول انجمن تنیس روی میز کارگران هرمزگان از اعزام تیم کارگران تنیس باز استان به مسابقات کشوری خبر داد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید مظفری مسئول انجمن تنیس روی میز کارگران استان ظهر امروز طی نشستی خبری گفت: این دوره از مسابقات که با شرکت ۲۸ نفر از بهترین‌های ورزش کارگری استان که رکورد دار مسابقات آسیایی و جهانی بودند، برگزار شد، “سعید عباسی” از تایدواتر، “اردوان عبدی” از تایدواتر و ” سعید مظفری” از پاکساز زنده رود توانستد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

     

    وی اضافه کرد: ” سید احمد خضرایی” از مدیریت درمان مقام چهارم و “عزیز بسیم” از شرکت سیمان هرمزگان نیز عنوان پنجم را کسب کردند.

     

    مظفری ضمن تقدیر از تلاش‌های “محمدعلی سلیمی” نائب رییس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بندرعباس در خصوص پشتیبانی از جامعه ورزشی کارگران استان و حمایت‌های وی از این قشر، بیان داشت: پنج نفر اول به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام می‌شوند.

     

    وی بیان داشت: در سال‌های اخیر، هرمزگان بواسطه مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه جامعه کارگری بویژه توسعه امر ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی، روند صعودی را طی کرده و از آنجا که این استان پتانسیل بالایی در زمینه ورزش کارگری دارد، اقدامات خوبی در توسعه فضا و راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی و سالن های ورزشی برای استفاده کارگران از این امکانات در طول این چند سال صورت گرفته است.

     

    رییس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بندرعباس ادامه داد: همین امر باعث شده هرمزگان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی ورزش کارگران کشور باشد بطوری که سال گذشته در مقایسه با سایر استان‌ها علی‌رغم کمبود امکانات و عدم تکمیل فضاهای ورزشی، استان توانست بر اساس ارزیابی عملکرد در حوزه امور ورزشی رتبه برتر را در بین استانهای کشور بدست آورد.

     

    اجرای مسابقات انتخابی شهرستان و استان، اعزام تیم‌های منتخب کارگری به مسابقات قهرمانی کشوری، برگزاری کلاسهای آموزشی داوری و مربیگری، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها و رویدادهای ورزش همگانی در سطح استان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش غیردولتی در زمینه اعزام تیم‌های منتخب کارگری به مسابقات قهرمانی کشوری، بازرسی و نظارت بر امور ورزشی کارخانجات و مراکز صنعتی و کارگری و شناسایی ورزشکاران، مربیان و داوران در حوزه جامعه کارگری و ثبت مشخصات و تخصص آنها در سامانه امور ورزشی از جمله اقدامات مهمی است که در راستای ارتقای سطح ورزش کارگران استان صورت گرفته است

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعزام کارگران تنیس باز هرمزگان به مسابقات کشوری"
    1. نیکخواه محمد گفت:

      باسلام
      لطفاً از تاریخ و محل برگزاری مسابقات پینگ پنگ کارگری کشوری در سال۹۲ اگر اطلاعاتی در دست دارید ارائه فرمایید.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار